تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

2

۷۲ ساعت تا تغییر احتمالی در باشگاه پرسپولیس

  • کد خبر : 119217
  • 13 خرداد 1402 - 8:03
۷۲ ساعت تا تغییر احتمالی در باشگاه پرسپولیس
۷۲ ساعت دیگر مجمع باشگاه پرسپولیس انجام خواهد شد تا شاهد تغییراتی مدیریتی در این تیم باشیم.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران؛ طبق اعلام قبلی مجمع سالانه باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت هیئت مدیره روز شانزدهم خرداد انجام خواهد شد.

درویش ابقا می‌شود
این در حالیست که بحث زیادی در خصوص احتمال پایان کار یک ساله رضا درویش در باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود. با این حال گفته می‌شود وزارت ورزش رضایت خود را در خصوص عملکرد مدیرعامل این باشگاه را اعلام کرده است. کسب سه گانه و پرداخت بدهی‌ها و مطالبات از جمله اقدامات مثبتی است که درویش در اولین سال مدیریت خود در این باشگاه به سرانجام رسانده است. با ابقای احتمالی رضا درویش مدیریت باشگاه بلافاصله کار خود را در خصوص تعیین وضعیت کادرفنی و بازیکنان را صورت خواهد داد.

دو عضو هیئت مدیره رفتنی می‌شوند

با این حال بعید نیست خروجی مجمع سالانه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با پایان همکاری دو عضو این باشگاه و معرفی نفرات جدید که قطعا از بخش اقتصادی خواهند بود همراه شود. پیش از پایان لیگ قربان‌زاده رییس خصوصی‌سازی از تغییرات مدیریتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داده بود. باید دید طی سه روز آتی و در پایان جلسه مجمع هیئت مدیره پرسپولیس دو عضوی که از این باشگاه کنار خواهند رفت چه کسانی خواهند بود و با حضور نفرات جدید این باشگاه که با سه گانه کار را در لیگ بیست و دوم پایان داده، چه شرایطی را در فصل آتی دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=119217
  • 46 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.