تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت کبد چرب شایع ترین علت پیوند کبد در ایران خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی استقرار گروه‌های پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

2

انتقاد نسبت به عملکرد غیرقانونی شهردار تهران

  • کد خبر : 119173
  • 13 خرداد 1402 - 9:02
انتقاد نسبت به عملکرد غیرقانونی شهردار تهران
عضو شورای شهر تهران بیان کرد: آقای زاکانی احکام را برخلاف نظامنامه شورا صادر کرده و خلاف قانون است؛ باید هم دلیل آن را توضیح و هم نسبت به عدم تکرار آن تعهد دهند.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران؛ ناصر امانی درباره گزارش شهرداری تهران درباره تذکری که در این مورد داده شده است،گفت: ما ٩ نفر از اعضا درباره وضعیت هیئت امنای محلات شورا تذکر دادیم و گفتیم آقای زاکانی احکام را برخلاف نظامنامه شورا صادر کرده و خلاف قانون است؛ باید هم دلیل آن را توضیح و هم نسبت به عدم تکرار آن تعهد دهند. متاسفانه هنوز آقای زاکانی و همکاران ایشان به اعضای شورای شهر توضیح نداده اند، طبعا در مراحل بعدی اگر ایشان پاسخی نداشته باشد از شهردار تهران در صحن سوال می پرسیم.

ناصر امانی در واکنش به ادعای زاکانی درباره کشف فساد ۲۰ هزار میلیاردری گفت: درباره فساد ۲۰هزار میلیاردری زاکانی در ارگان مطبوعاتی شهرداری تهران مفصل آمار و ارقام دادند اما جای بحث دارد. اعتقاد داریم قرارداد و اختلاف حقوقی و رایی که دادگاه درباره یک اختلاف حقوقی به اشخاص حقیقی و حقوقی داده است نمی‌شود فساد تلقی کرد و مصادیقی هم که ذکر شده جای بحث دارد. در این باره ما منتظر گزارش مکتوب و مفصلی از سوی شهردار هستیم. به هر حال ادعای شهردار تهران درباره کشف ۲۰ هزار میلیارد تومانی جای بحث دارد و ایشان باید به شورا گزارش بدهنمی توان به اختلاف حقوقی گفت فساد؟!

این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه گفته می شود، انتشار اخبار فساد، بیشتر رنگ و بوی تسویه حساب سیاسی دست چین شده است، به دیده‌بان ایران گفت: به شخصه بدبینانه تحلیل نمی‌کنم اما هر مسئله‌ای را فساد تلقی نمی‌کنم. فکر می‌کنم دوستان بازگرداندن اموال شهرداری، شکایت‌هایی که علیه شهرداری شده یا بعضا شهرداری علیه دیگران داشته، بعضی پروژه های شهرداری که اختلاف خورده به دادگاه رفته یا اخیرا توافق کرده‌اند یا رای به نفع شهرداری صادر شده را تحت عنوان فساد اعلام می‌کنند که به نظر من این نوع ادبیات مناسب نیست و نیاز به تامل و بررسی بیشتری دارد. امیدوارم ادعای زاکانی درباره کشف فساد در شهرداری تهران، رنگ و بوی تسویه حساب سیاسی نداشته باشد.

این عضو شورای شهر درباره اخبار منتشر شده درباره طرح اتهام در پرونده فساد مالی برادرش، عنوان کرد: من اظهار نظری ندارم. قضاوت را به مردم، شورای شهر تهران و کارمندان شهرداری می سپاریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=119173
  • 49 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.