افزونه پارسی دیت را نصب کنید

اخبار لحظه

ضرورت تبدیل آذربایجان غربی به قطب تولید طلای ایران افتتاح دفتر مطالعات راهبردی پتروشیمی تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال آینده صدور مجوز تولید ۱۵۰ میلیون تن فولاد جدیدترین قیمت اجاره خانه‌ در سلسبیل تهران ضرورت نوسازی بافت‌های فرسوده تهران ناترازی انرژی مانع از تحقق کامل شعار جهش تولید افزایش دستمزدها گام بلندی به سوی عدالت اجتماعی رشد اقتصادی ۳.۷ درصدی در ۹ ماهه امسال افتتاح ۴ ایستگاه متروی پایتخت در بهار ۱۴۰۴ بارش در تهران از آخرین روز سال افزایش بلیت باغ پرندگان در سال آینده تصویب لایحه تفریغ بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران اعلام ویژه برنامه‌های نوروزی موزه ملک افزایش ۱۷۰ کیلومتری متروی تهران راه ادویه تنها مسیر ایران برای بازگشت به شکوه گردشگری تاثیر ورزش بر عملکرد مغز جریمه میلیاردی باشگاه پرسپولیس تایید محکومیت پرسپولیس در کمیته استیناف استرس از عوامل موثر بر افزایش وزن کاهش ۱۳ درصدی صادرات زنجیره فولاد ایران انجام همه تعهدات ارزی پتروشیمی‌ها توسعه اقتصادی با مالیات هوشمند تأمین مالی صنایع فولادی و معدنی از بخش خصوصی انتقاد مجلس از قیمت و میزان خوراک تحویلی به پتروشیمی‌ها ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه معادن نقش کلیدی صنعت نفت در ناترازی انرژی تداوم فعالیت سامانه هوشمند سوخت تصویب لایحه الحاق دولت ایران به موافقتنامه وین ضرورت ایجاد سامانه یکپارچه اطلاعات تولید و عرضه کالاهای کشاورزی افزایش ۳۶.۸ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌های تهران در سال آینده مشارکت بخش خصوصی در راه‌اندازی بزرگ‌ترین شهربازی پایتخت سرمایه‌گذاری ۳۳۰ میلیون دلاری دولت برای توسعه حمل‌ونقل عمومی برنامه‌ریزی شهرداری تهران برای ساماندهی دست‌فروشان زیباسازی ۱۰۰ میدان تهران برای نوروز آغاز به کار سامانه خزانه واحد شهرداری تهران از سال آینده

2

سازمان‌ها بیش از همیشه به خلاقیت روابط‌عمومی‌ها نیاز دارند

  • کد خبر : 118093
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
سازمان‌ها بیش از همیشه به خلاقیت روابط‌عمومی‌ها نیاز دارند
دکتر سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت «هفته روابط‌عمومی و ارتباطات» خطاب به دست‌اندرکاران این حوزه تبریک گفت.

به گزارش افق تهران، در بخشی از این پیام آمده است: «اینجانب با تبریک هفته ارتباطات و روابط‌عمومی به تمامی دست‌اندرکاران این عرصه، از درگاه ایزد متعال برای ایشان توفیق روزافزون و سلامتی و نیک‌روزی مستدام مسئلت دارم و به ایشان عرض می‌کنم سازمان‌ها، امروز بیش از همیشه به شما، برنامه‌های متهورانه، خلاقیت و تفکرتان نیازمندند.»

مشروح پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت «هفته روابط‌عمومی و ارتباطات» را می‌خوانید.

«دست‌اندرکاران معظم حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی

با سلام و احترام

همانطور که می‌دانید در عصری زندگی می‌کنیم که انفجار اطلاعات، دسترسی به اطلاعات و سرعت انتقال و گردش آن، شفاف‌سازی همه‌جانبه و اشتراک‌گذاری فعالیت‌ها، فراگیری رسانه‌های اجتماعی و حضور بیش از نیمی از مردم جهان در این رسانه‌ها، از مختصات بارز آن است. آنچه مشهود است این است که رسانه‌های اجتماعی سبب بروز انقلابی واقعی در صنعت ارتباطات و روابط‌عمومی در قرن حاضر شده‌اند. به‌طوری‌که محتوای منتشر شده در این فضا بیشتر از سایر ابزارهای ارتباطی، مصرف‌کننده نهایی را مورد هدف قرار می‌دهد.

با در نظر گرفتن چنین ویژگی‌هایی، دیگر نمی‌توان توقع داشت شیوه‌های ارتباطی و روابط‌عمومی مرسوم که تا چند سال پیش پاسخگوی نیاز سازمان‌ها بود، امروز نیز مفید واقع شوند. از این‌رو ضروری است فعالان این حوزه با تلاشی جهادی و غیرتمندانه نسبت به روزآمدسازی شیوه‌ها و ابزار مورد استفاده اقدام کرده و تهیه و تولید خبر و محتوای مبتنی بر واقعیت، در کوتاه‌ترین زمان ممکن را سرلوحه امور خود قرار دهند و چنان ورزیده و هوشمند فضای ارتباطی و رسانه‌ای حول سازمان خود و حتی محیط‌های کلان اجتماعی، سیاسی و… تأثیرگذار بر آن را پا‌یش کنند که بتوانند در اسرع زمان پاسخگوی بحران‌ها و نیازها باشند.

در این میان مدیریت جامعه رسانه‌های اجتماعی، تولید محتوای چند رسانه‌ای، مشاوره‌های تخصصی و ارتباطات دیجیتال و آنلاین از شاخص‌ترین حوزه‌های عملیاتی حال حاضر روابط‌عمومی‌ها است که نیازمند توجه ویژه و آموزش و پرورش نیروهای زبده است.

با توجه به اینکه در عرصه ارتباطات، تولید محتوا به خصوص محتوای مکتوب یا مصور در حیطه عمل و تخصص روابط‌عمومی‌هاست می‌توانیم بگوییم مهمترین ابزار و به بیانی برگ برنده در مدیریت ارتباط سازمان‌ها با مخاطبان در دست ایشان است. چراکه ابزارهای ارتباطی، هرچند قدرتمند، نیازمند محتوای غنی، واقعی و مخاطب‌پسند برای انتشار و به تبع آن، جایگاه‌یابی و جذب مخاطب هستند. پس مزیت اصلی در رقابت میان اضلاع مثلث ارتباطات و ابتکار عمل در این محدوده، در دست روابط‌عمومی است.

با این نگاه توقع می‌رود اصحاب رسانه، فعالان دنیای ارتباطات و کارگزاران روابط‌عمومی در توفیق دیپلماسی اجتماعی سازمان‌ها و جلب اعتماد مخاطبان با تجهیز ادوات و نیروهای خبره، نقش شایسته و بی‌بدیل خود را به بهترین وجه ایفا کنند تا از این رهگذر رسالت خطیر خود در امر مقدس اطلاع‌رسانی را تحقق بخشند.

اینجانب با تبریک هفته ارتباطات و روابط‌عمومی به تمامی دست‌اندرکاران این عرصه، از درگاه ایزد متعال برای ایشان توفیق روزافزون و سلامتی و نیک روزی مستدام مسئلت دارم و به ایشان عرض می‌کنم سازمان‌ها، امروز بیش از همیشه به شما، برنامه‌های متهورانه، خلاقیت و تفکرتان نیازمندند.

سیدضیاء ایمانی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=118093
  • 72 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی