تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

معرفی برترین موزه‌ها در ۳۰ اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی کاهش شدید دما در تهران رشد درآمد حوزه شهری نشان اعتماد مردم به دوره ششم مدیریت شهری ظهور رقیب جدید برای ایران در بازار میلگرد شوراها مددکار مدیران شهری مجلس یازدهم مؤسس مجلس نوین در کشور اشتغال مستقیم۱۴۳ هزار نفر در صنعت پتروشیمی اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت افتتاح دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه‌ شهید چمران توصیه‌هایی برای پیشگیری از افزایش فشار خون چالش ورود ماشین آلات معدنی جدید به معادن مجوز مجلس به شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان اخذ مجوز ۲ خط تراموا در تهران بخشنامه‌ای برای سرکوب صادرکننده به نفع واردکننده تداوم رکود در سیاست‌های ارزی صادرات فولاد تعطیلی شنبه‌ها باعث افزایش مراودات اقتصادی با جهان راهکارهایی برای جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان وضعیت قرمز پرسپولیس در حساس‌ترین هفته‌های لیگ رای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در مورد استقلال و پرسپولیس انتشار کارت امتحانات نهایی از امشب حضور واگن‌های چینی از بهمن ماه در تهران جزئیات معاملات مسکن شهر تهران در سال جدید مکاتبه با موزه کویت برای استرداد تابلوی مظفرالدین شاه ساخت ۴۹ کیلومتر مترو در ۳۲ ماه اخیر افزایش صادرات صنایع معدنی به مرز ۱۳.۷ میلیارد دلار افزایش عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی به ۵.۲ همت تاثیر مصرف کافئین قبل از خواب بر سلامتی اعلام قیمت تمام شده اتوبوس‌های چینی از سوی شهردار تهران اصلاح جداول بودجه ۱۴۰۳ ضرورت تصویب تفریغ بودجه در شورای شهر نقاط قوت و ضعف شهرداری تهران در تفریغ بودجه ۱۴۰۱ تعطیلی شرکت‌های فولادی با تداوم روند فعلی فولاد ایران در بازارهای جهانی کاهش نرخ تورم سالانه به ۳۸.۸ درصد نفت باعث غفلت از معادن استان خوزستان موافقت مجلس با کاهش ساعت کاری کارمندان دولت

3

پیام مدیرعامل بیمه آسیا به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

  • کد خبر : 118005
  • 27 اردیبهشت 1402 - 12:08
پیام مدیرعامل بیمه آسیا به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
رویکرد روابط عمومی ها در صنعت بیمه، تصویرسازی خلاقانه و معرفی صادقانه برای جذب مخاطبان است

به گزارش افق تهران، همزمان با ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، مسعود بادین نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا ضمن تبریک این روز گفت: رویکرد روابط عمومی ها در صنعت بیمه، تصویرسازی خلاقانه و معرفی صادقانه برای جذب مخاطبان در تحقق بهره مندی از ویژگی های صنعت بیمه در رشد تولید است.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیاگفت: روابط عمومی شرکت های بیمه با نیاز سنجی از مخاطبان خود و تحلیل داده های آنها و اطلاع رسانی به موقع می توانند در رشد تولید هدفمند و سرمایه گذاری سودمند، مساعدت کنند.

مسعود بادین افزود: افزایش استفاده از فضای مجازی و فناوری اطلاعات در سال های اخیر ارتباط میان بیمه گران و بیمه گذاران را وارد مرحله جدیدی کرده است و شرکت های بیمه، خدمات رسانی خود را در بستر پلتفرم های کاربردی با هدف تامین نیازها و پاسخگویی حرفه ای ، متمرکز کرده اند.

مدیر عامل بیمه آسیا نقش راهبردی روابط عمومی‌ها در ایجاد ارتباط دو سویه میان یک سازمان و جامعه را در گرو تغییر در خط مشی ها و رویه های خود در جهت توسعه فرهنگ بیمه در بستر دیجیتال دانست و با اولویت تامین حقوق ذینفعان و بیمه گذاران، یادآوری کرد که با برنامه ریزی هوشمندانه، از فضای رسانه ای کشور استفاده شود.

🔹نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا بیان داشت: روابط عمومی شرکت های بیمه با ایجاد ارتباط متقابل بین صنعت بیمه و مراکز علمی و پژوهشی، می توانند در حوزه های تولید محتوا و تحلیل و ارزیابی، مسایل و مشکلات حوزه فنآوری اطلاعات در صنعت بیمه کشور را به فرصت ها و ایده های کاربردی تغییر دهند.

🔹مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به جایگاه ارزشمند روابط عمومی ها در شرکت های بیمه گفت: امروز تغییر در مدل های کسب و کار ، بازنگری در رویه ها و فرآیندهای عملیات بیمه گری را ضروری می سازد و نقش بی بدیل روابط عمومی در این بزنگاه، با بهره گیری از تحلیل شاخص های اقتصادی و ارتباطات میان ذینفعان، صنعت بیمه را به سمت و سوی تعالی سوق می دهد.

🔹مسعود بادین خواستار عبور از بکارگیری روش های سنتی و قدیمی، بهره مندی از فضای رسانه ای جدید در بستر دیجیتال برای اقناع و کمک به تصمیم گیری مخاطبان و بیمه گذاران شد.

🔹نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا مدیریت راهبردی تحولات فنآوری اطلاعات را یکی از الزامات فضای حاکمیتی صنعت بیمه دانست که با نقش آفرینی خلاقانه روابط عمومی ها به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

🔹عملکرد فنی و شفاف شرکت های بیمه و اطلاع رسانی آن با بهره گیری از مدیریت قدرتمند روابط عمومی ها تقویت حس اعتماد و اطمینان را در بین اقشار مختلف جامعه بدنبال داشته و به ویژه در بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین شرکت بیمه خصوصی کشور ، برقراری این ارتباط هوشمندانه شعار «بیمه آسیا نماد اعتماد و اطمینان» را محقق خواهد ساخت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=118005
  • 45 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.