تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت کبد چرب شایع ترین علت پیوند کبد در ایران خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی استقرار گروه‌های پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

3

پیام مدیرعامل بیمه آسیا به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

  • کد خبر : 118005
  • 27 اردیبهشت 1402 - 12:08
پیام مدیرعامل بیمه آسیا به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
رویکرد روابط عمومی ها در صنعت بیمه، تصویرسازی خلاقانه و معرفی صادقانه برای جذب مخاطبان است

به گزارش افق تهران، همزمان با ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، مسعود بادین نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا ضمن تبریک این روز گفت: رویکرد روابط عمومی ها در صنعت بیمه، تصویرسازی خلاقانه و معرفی صادقانه برای جذب مخاطبان در تحقق بهره مندی از ویژگی های صنعت بیمه در رشد تولید است.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیاگفت: روابط عمومی شرکت های بیمه با نیاز سنجی از مخاطبان خود و تحلیل داده های آنها و اطلاع رسانی به موقع می توانند در رشد تولید هدفمند و سرمایه گذاری سودمند، مساعدت کنند.

مسعود بادین افزود: افزایش استفاده از فضای مجازی و فناوری اطلاعات در سال های اخیر ارتباط میان بیمه گران و بیمه گذاران را وارد مرحله جدیدی کرده است و شرکت های بیمه، خدمات رسانی خود را در بستر پلتفرم های کاربردی با هدف تامین نیازها و پاسخگویی حرفه ای ، متمرکز کرده اند.

مدیر عامل بیمه آسیا نقش راهبردی روابط عمومی‌ها در ایجاد ارتباط دو سویه میان یک سازمان و جامعه را در گرو تغییر در خط مشی ها و رویه های خود در جهت توسعه فرهنگ بیمه در بستر دیجیتال دانست و با اولویت تامین حقوق ذینفعان و بیمه گذاران، یادآوری کرد که با برنامه ریزی هوشمندانه، از فضای رسانه ای کشور استفاده شود.

🔹نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا بیان داشت: روابط عمومی شرکت های بیمه با ایجاد ارتباط متقابل بین صنعت بیمه و مراکز علمی و پژوهشی، می توانند در حوزه های تولید محتوا و تحلیل و ارزیابی، مسایل و مشکلات حوزه فنآوری اطلاعات در صنعت بیمه کشور را به فرصت ها و ایده های کاربردی تغییر دهند.

🔹مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به جایگاه ارزشمند روابط عمومی ها در شرکت های بیمه گفت: امروز تغییر در مدل های کسب و کار ، بازنگری در رویه ها و فرآیندهای عملیات بیمه گری را ضروری می سازد و نقش بی بدیل روابط عمومی در این بزنگاه، با بهره گیری از تحلیل شاخص های اقتصادی و ارتباطات میان ذینفعان، صنعت بیمه را به سمت و سوی تعالی سوق می دهد.

🔹مسعود بادین خواستار عبور از بکارگیری روش های سنتی و قدیمی، بهره مندی از فضای رسانه ای جدید در بستر دیجیتال برای اقناع و کمک به تصمیم گیری مخاطبان و بیمه گذاران شد.

🔹نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا مدیریت راهبردی تحولات فنآوری اطلاعات را یکی از الزامات فضای حاکمیتی صنعت بیمه دانست که با نقش آفرینی خلاقانه روابط عمومی ها به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

🔹عملکرد فنی و شفاف شرکت های بیمه و اطلاع رسانی آن با بهره گیری از مدیریت قدرتمند روابط عمومی ها تقویت حس اعتماد و اطمینان را در بین اقشار مختلف جامعه بدنبال داشته و به ویژه در بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین شرکت بیمه خصوصی کشور ، برقراری این ارتباط هوشمندانه شعار «بیمه آسیا نماد اعتماد و اطمینان» را محقق خواهد ساخت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=118005
  • 42 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.