تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران برنامه شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح پارک لاله در زمین‌های اطراف تهران اعلام زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات در شورای شهر اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه افزایش ابتلا به آسم در ایرانی‌ها جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ممنوعیت حضور بانوان در دیدار پرسپولیس رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت

1

جهش ۴۲ هزار واحدی شاخص بورس

  • کد خبر : 116254
  • 05 اردیبهشت 1402 - 10:39
جهش ۴۲ هزار واحدی شاخص بورس
امروز گروه‌های محصولات شیمیایی در کنار گروه محصولات دارویی سبزترین گروه‌های بازار بودند.

به گزارش سرویس اقتصادی افق تهران؛ در معاملات روز سه‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۴۲ هزار و ۲۳۷ واحد نسبت به روز کاری گذشته رشد کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۳۶۸ هزار و ۸۳۰ واحد بالا آمد.

شاخص کل هم وزن بورس نیز با رشد ۱۲ هزار و ۹۹۵ واحدی در رقم ۷۸۱ هزار و ۴۸۳ واحدی ایستاد.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۴۶۲ واحدی به رقم ۲۹ هزار و ۵۱۸ واحد رسید. شاخص هم وزن در فرابورس هم روند صعودی داشت و با افزایش ۳ هزار و ۳۰۸ واحد به سطح ۱۴۰ هزار و ۳۳۵ واحد رسید.

امروز گروه‌های محصولات شیمیایی در کنار گروه محصولات دارویی سبزترین گروه‌های بازار بودند.

نمادهای کگل، فملی، فارس و فولاد بزرگان سبزپوش بازار بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند و در مقابل حکشتی، وغدیر و سیتا نمادهایی بودند که اثر کاهنده بر شاخص کل داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای مارون، شگویا و صبا بیشترین اثر مثبت را بر شاخص داشتند و نمادهای تجلی، خدیزل و دماوند بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل فرابورس داشتند.

در بین نمادهای پرتراکنش بورس امروز نیز ثشاهد بیشترین تراکنش را داشت و خودرو و امین در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. در فرابورس نیز دی، گلدیرا و گدنا بیشترین تراکنش را داشتند.

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به ۵۸ هزار و ۷۷۸ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه ۳۳ هزار و ۸۴۴ میلیارد تومان بود که ۵۸ درصد از ارزش کل معاملات بازار را در این روز شامل می‌شود.

ارزش معاملات خرد نیز با افزایش ۳۲ درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم ۱۹ هزار و ۹۵۳ میلیارد تومان رسید.

در معاملات سه‌شنبه، ۱۹۲ نماد صف خرید داشتند و ۱۴ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت ۲۵ درصدی نسبت به روز قبل به هزار و ۲۱۲ میلیارد تومان افزایش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با کاهش ۲۶ درصدی به ۵۴ میلیارد تومان رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=116254
  • 22 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.