تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور» جزئیات زمان بازگشت گل‌محمدی به فوتبال بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ضرورت حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه کاهش دما شدید هوای تهران در روز پنجشنبه کاهش تقاضا عامل کاهش قیمت محصولات فولادی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ در مجلس هزاران میلیارد تومان از اموال تهران درحال از بین رفتن

3

تدوین برنامه‌های ویژه شهرداری در حوزه حجاب

  • کد خبر : 114890
  • 15 فروردین 1402 - 9:29
تدوین برنامه‌های ویژه شهرداری در حوزه حجاب
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از تدوین برنامه‌های ویژه شهرداری در حوزه حجاب خبر داد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران؛ محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه زیرساخت چالش‌های سال گذشته عمدتاً در حوزه فرهنگی و اجتماعی بود گفت: دشمنان در یک جنگ جهانی سایبری، فرهنگی و اجتماعی تلاش‌هایی علیه جمهوری اسلامی ایران داشتند ولی به اهدافشان دست پیدا نکردند و جبهه متحد انقلاب اسلامی کاملاً توانایی خود در تهران را ثابت کرد.

وی ادامه داد: جریان فرهنگی امروز در شهرداری تهران هم مبتکر است هم نقش مشارکت و حمایت کننده دارد و اگر قرار باشد اتفاق بزرگی در تهران رخ دهد شهرداری تهران باید در آن نقش داشته باشد.

توکلی زاده با اشاره به موضوع حجاب گفت: در ایام تعطیلات نوروز دو جلسه مفصل با حضور شهردار تهران و زیرمجموعه‌ها برای حجاب برگزار شد و پافشاری داریم که در حوزه حجاب بیشتر کار شود تا کم کاری‌ها جبران و اقدامات خوبی صورت گیرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در نوروز گفت: بسته بهار ایران در تهران از ماه رجب آغاز و به عید نوروز و ماه رمضان رسید.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری با بیان اینکه ۱۰۰ گروه هنری در افتتاحیه برنامه نوروزی شهرداری تهران حضور داشتند گفت: این برنامه از میدان ولی عصر تا بلوار کشاورز برگزار شد و در آن هم کاروان اقوام، کاروان سلامت و سایر کاروان‌ها وجود داشت.

وی ادامه داد: همچنین برنامه‌های نوروزی در مبادی ورودی شهر، فرودگاه و راه آهن و پایانه‌ها نیز برگزار شد و در پهنه‌های ما نیز این کاروان‌ها اجرایی شد.

توکلی زاده با بیان اینکه برنامه‌های عیدانه در بوستان‌های تهران اجرایی شد گفت: برنامه‌های نوروزی هر قومیت در بوستان‌ها برگزار شد و همچنین ۲۰ بازی ورزش و تفریح توسط سازمان ورزش در دهکده‌های ورزشی برگزار شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری گفت: در بوستان‌های مناطق ۲۲ گانه جشن‌های نوروزی مطابق با دستورالعمل‌ها برگزار شدند.

وی درباره آغاز جشنواره آرمان گفت: جشنواره‌های مدیریت شهری مدت‌ها بود که تعطیل شده بودند و جشنواره آرمان در حسینه جماران برگزار شد.

توکلی زاده گفت: افتتاحیه مسابقات قرآنی آرمان در موزه ملی قرآن کار خود را آغاز کرد و تا دهه کرامت این مسابقات ادامه خواهد داشت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری گفت: ۸۰۰ اجرا توسط گروه‌ها موسیقی اقوام، ۳۶۰ غرفه نمایشگاهی برگزار شد و مجموعاً ۱ میلیون نفر از خدمات برنامه‌های دهکده بهار ایران استفاده کردند.

وی با بیان اینکه هجدهمین نمایشگاه زنان برگزار شده است، گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ بانو ۱۱۶ غرفه را در این نمایشگاه برپا کردند و برای ۱۶ هزار نفر شغل ایجاد شد.

توکلی زاده با بیان اینکه ۱۵ ایستگاه برای اسکان‌های نوروزی ایجاد شده بود گفت: اتوبوس دو طبقه گردشگری تنها ۱ عدد در تهران وجود دارد و ۸۰۰ نفر از آن استفاده کردند و ۳۵ هزار نفر از تورهای پیاده روی ما استفاده کردند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری گفت: ۲۶۰ نوروز خوانی در مناطق برگزار شد و مجموعأ در حوزه گردشگری امسال ۳۰ درصد افزایش داشته است و ۳ میلیون نفر از تهران بازدید کردند.

وی گفت: در ۸۴ بوستان برگزاری نماز جماعت در روز ۱۳ فروردین انجام گرفت و ۲۲ مفسر قرآنی در مناطق ما مستقر شدند و مسابقات قرآن هم برای کارمندان هم برای شهروندان برگزار شد و قرار شد در ۱۲۳ ناحیه سفره افطار ساده را برگزار کنیم و به دنبال این هستیم تا ۳۵ هزار نفر را بر سر سفره افطار بنشانیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=114890
  • 62 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.