تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور» جزئیات زمان بازگشت گل‌محمدی به فوتبال بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ضرورت حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه کاهش دما شدید هوای تهران در روز پنجشنبه کاهش تقاضا عامل کاهش قیمت محصولات فولادی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ در مجلس هزاران میلیارد تومان از اموال تهران درحال از بین رفتن

2

تداوم کاهش نرخ دلار و سکه در بازار

  • کد خبر : 113625
  • 21 اسفند 1401 - 11:21
تداوم کاهش نرخ دلار و سکه در بازار
بازار رسمی ارز و سکه امروز یکشنبه 21 اسفند 1401 شاهد عقبگرد قیمت ها بود.

به گزارش سرویس اقتصادی افق تهران؛ صرافی ملی امروز قیمت دلار را در حول و حوش ۲ هزار و ۱۰۰ تومان کاهش داد. آن طور که سایت صرافی ملی اعلام کرده امروز  قیمت خرید دلار آمریکا ۴۲,۳۷۲ (چهل و دو هزار و سیصد و هفتاد و دو تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۴۲,۸۰۰ (چهل ودو هزار و هشتصد تومان)  بود.

مرکز مبادله هم امروز شاهد تداوم کاهش نرخ ارز بود. قیمت دلار  امروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران وارد کانال ۴۰ هزار تومان شد و در سطح ۴۰ هزار و ۵۹۰ تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته حدود ۷۰۰ تومان کاهش داشته است.

قیمت یورو  نیز در مرکز مبادله همانند دلار با حدود ۷۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته برروی ۴۳ هزار و ۲۵۷ تومان قرار گرفت.

همچنین  قیمت درهم امارات  در مرکز مبادله در محدوده  ۱۱ هزار و ۵۲ تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با روز شنبه ۱۷۶ تومان پایین رفته بود.

نرخ حواله دلار امروز هم همانند  قیمت دلار  اسکناس در این مرکز با کاهش تقریبا ۶۰۰ تومانی به ۳۶ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است.روز گذسته دلار حواله در کانال ۳۷ هزار تومان و در محدوده ۳۷ هزار و۴۸۷ تومان مبادله شده بود.

نرخ حواله یورو هم امروز ۳۹ هزار و ۳۲۵ تومان بود که در مقایسه با روز قبل ۶۲۶ تومان پایین رفته است.نرخ حواله درهم نیز امروز  ۱۰ هزار و ۴۷ تومان بود که نسبت به رور قبل ۱۶۰ تومان افت کرده بود.

قیمت دلار توافقی امروز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ در سایت کانون صرافان با کاهش بیش از ۲۰۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته به کانال ۴۲ هزار تومان وارد شده و رقم میانگین ۴۲ هزار و ۵۸۵ تومان را نشان می‌دهد.

همچنین قیمت توافقی یورو نیز با افتی بیش از  قیمت دلار  و تقریبا ۳ هزار تومانی به طور میانگین در سه کانال پایین‌تر قرار گرفته و به سطح ۴۴ هزار و ۹۱۳ تومان رسیده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی هم در صرافی‌های مجاز وارد کانال ۱۱ هزار تومان شد و رقم میانگین ۱۱ هزار و ۶۷۵ تومان را نشان می‌دهد.این قیمت ۵۶۲ تومان پایین تر از روز قبل بود.

در سایت کانون صرافان ایرانیان  قیمت سکه امامی  امروز ۲۱ اسفنددر ساعت ۱۳ به وقت تهران ۱۴۶هزار تومان از روز قبل ارزان تر معامله شد.قیمت سکه امامی در سایت مذکور امروز ۲۳ میلیون و ۳۵۵ هزار تومان بود.

همچنین قیمت نیم سکه در همین سایت به طور میانگین ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۴۹۲ هزار تومان ارزان‌تر شده است.

قیمت ربع سکه  نیز امروز در ساعاتی یک کانال پایین آمد و ۷ میلیون و ۸۳۳ هزار تومان اعلام شده است.نرخ ربع سکه در ساعت ۱۳:۱۴ دقیقه ۸ میلیون و ۹۰ هزار تومان بود که ۸۱ هزار تومان افت کرده بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=113625
  • 24 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.