تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس قطع اینترنت برای برگزاری کنکور جزییات جدید از تغییر حقوق کارگران جمع آوری مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی تلاش تولیدکنندگان فولاد ایران برای کاهش تولید تحریم‌ها عامل کاهش مشتریان محصولات فولادی ایران افزایش ۲۰ درصدی مستمری بازنشستگان کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نوشیدنی‌های مفید در میان وعده کودکان ممنوعیت ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا مشکل استقلال با مالک جدید پرسپولیس آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران

3

راه اندازی سامانه ارتباطی شورای شهر تهران با شهروندان

  • کد خبر : 110673
  • 15 بهمن 1401 - 11:45
معاون ارتباطات و امور بین‌الملل اداره کل اداری و اجرایی شورای شهر تهران از راه‌اندازی سامانه ارتباطی شورا تحت عنوان «شهروند پرسشگر، شورای شهر پاسخگو» خبر داد.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران؛ محمود رضا کبیری با اشاره به راه‌اندازی سامانه ارتباطی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: شهروندان تهرانی می‌توانند در بستر پیام‌رسان‌های داخلی و از طریق شماره ۰۹۹۱۵۱۰۴۰۰۰ با شورا در ارتباط باشند.

معاون ارتباطات و امور بین‌الملل اداره کل اداری و اجرایی شورای شهر تهران با بیان اینکه از سکوهای داخلی استفاده کردیم تا بتوانیم با مردم در ارتباط باشیم، یادآور شد: این ارتباط صرفاً بیان انتقادات و شکایات نیست و از مسیر پیام‌رسان‌های داخلی، امور مردم را پیگیری می‌کنیم؛ به گونه‌ای که مردم به جای مراجعه به ساختمان شورای شهر، درخواست‌های خود را در فضای مجازی ارسال می‌کنند و ما پیگیری و پاسخ‌دهی را دنبال می‌کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: این اقدام در واقع تحقق دولت الکترونیک است و در حال حاضر با برقراری ارتباط با مردم از مسیر پیام‌رسان‌های داخلی، امنیت سکوها و روند امور را نیز خودمان تأمین می‌کنیم.

کبیری با اشاره به استقبال قابل توجه شهروندان از طرح «شهروند پرسشگر، شورای شهر پاسخگو»، خاطرنشان کرد: پیام‌های زیادی در طول چند روز گذشته که این سامانه راه‌اندازی شده، به دست ما رسیده و در حال حاضر نیز نامه‌ها در حال ارسال است.

وی تأکید کرد: پیش بینی ما این است که تا سال‌های آینده اجرای این طرح و بسط و گسترش آن به شهرداری و دیگر بخش‌ها، ۱۰ درصد ترافیک ساعات پیک و به دنبال آن آلودگی هوا را کاهش دهد؛ اگر بتوانیم این طرح را در سطح شهر اجرا کنیم، قدم بسیار مهمی در راستای تحقق آرمان شهر خواهد بود.

معاون ارتباطات و امور بین‌الملل اداره کل اداری و اجرایی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه ما موظف هستیم که فضا را برای شهروندان فراهم کنیم، گفت: فعلاً در مراحل ابتدایی کار هستیم و نتایج آن به تدریج اعلام خواهد شد.

بنا براعلام سایت شهر، وی در پایان یادآور شد: شورا ۲۱ عضو و ۶ کمیسیون دارد که درخواست‌های مرتبط با این بخش‌ها از سوی ما پیگیری و نتایج بارگذاری می‌شود و امور متفرقه مرتبط به شهرداری را نیز به ۱۳۷ پلاس ارسال می‌کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=110673
  • 64 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.