تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

2

روابط عمومی ها برای امید آفرینی، آرامش بخشی، اقناع جامعه هدف و ایجاد فضای مطلوب،اهتمام جدی داشته باشند

  • کد خبر : 106924
  • 24 آذر 1401 - 15:51
روابط عمومی ها برای امید آفرینی، آرامش بخشی، اقناع جامعه هدف و ایجاد فضای مطلوب،اهتمام جدی داشته باشند
شست هم‌اندیشی رؤسای روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با محوریت ابلاغ سیاست‌های راهبری این حوزه در دوره جدید برگزار شد.

به گزارش افق تهران؛ شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مهمان ویژه این نشست صمیمی، دکتر علی‌ عسکری بود؛نشستی که در آن، مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فـارس از اهمیت و جایگاه ممتاز روابط عمومی‌ها در جریان سازی خبری، امیدآفرینی و معرفی توانمندی‌های بی‌نظیر ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف به ویژه “صنعت ارزش آفرین پتروشیمی” سخن گفت.

  • نمایش تلاش جهادی با روابط عمومی پویا و خلاق

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات واحدهای روابط عمومی هلدینگ و جایگاه آنها در نمایش تلاش‌های جهادی مدیران و پرسنل شاغل در صنعت پتروشیمی گفت: روابط عمومی‌ها باید با خلاقیت، پویایی و داشتن ابتکار عمل، همواره در گردونه رقابت‌ها و پیکارهای رسانه‌ای باقی بمانند.

دکتر علی عسکری گفت: یک روابط‌عمومی کارآمد، باید با نگاه عالمانه و ظریف، خالق یک فضای متفاوت، دلپسند،متبوع و مطلوب باشد و آن را به تصویر بکشد.

وی افزود: روابط عمومی یک هنر و پیکار ارتباطی و انسانی است که باید با زبان هنر روایتگر موفقیت‌ها و دستاوردها باشد.

مدیرعامل شـرکت صنـایع پتـروشیمی خلیـج فـارس با اشاره به برنامه‌ها و تلاش‌های مغرضانه رسانه‌های معاند با هدف ناامید کردن مردم گفت: این هنر روابط عمومی است که با انتشار گسترده موفقیت‌ها و تلاش‌های خالصانه، هرروز اخبار و تصاویر امیدبخش را تولید کند.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس همچنین گفت: برگزاری تورهای علمی با حضور دانش آموزان،دانشجویان و صاحبنظران، باعث آشنایی بیشتر آنان با خدمات،اقدامات و فعالیت های چشمگیر پرچمداران صنعت پتروشیمی می شود.

  • ضرورت تعامل راهبردی و دوسویه با رسانه های متعهد و حرفه ای، جریان سازی خبری و استفاده از ظرفیت های غنی فرهنگی اقوام

در این نشست، دکـتر عظیــمی مدیـر بـرند، مسئـولیت اجتمـاعی و روابط عمـومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیـج فـارس گفت: تعامل دوسویه با رسانه‌های متعهد و حرفه‌ای، رصد و پایش اثربخشی اقدامات فرهنگی و رویداد ها از جمله جشنواره ها و نمایشگاه ها، جریان سازی خبری، تبدیل شدن روابط عمومی ها به مرجع رسانه‌ای و تولید آثار موسیقی و تولیدی فاخر و ماندگار از مهمترین سیاست ها و اولویت های راهبردی دوره جدید فعالیت این مدیریت است.

وی با اشاره به اهمیت مسئولیت اجتماعی به عنوان یک “التزام اخلاقی و اجتماعی” برای هلدینگ خلیج فارس گفت:محور فعالیت‌های این حوزه، پاسخ به نیازهای جامعه محلی و رضایتمندی آنهاست و می طلبد واحدهای روابط عمومی با گسترش ارتباطات و رفتن به دل مردم،به نیازها و دغدغه هایشان، پاسخی در خور شأن بدهند.

وی افزود: واحدهای روابط عمومی شرکت های تابعه باید در برگزاری همه رویدادها، همایش ها و نمایشگاه ها و تولید محصولات رسانه ای از جمله کلیپ ها و تیزرها، توجه ویژه ای به “استعدادهای محلی” و “ظرفیت های غنی اقوام مختلف” داشته باشند.

مدیـر بـرند، مسئـولیت اجتمـاعی و روابط عمـومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیـج فـارس افزود: واحدهای روابط عمومی، محور جریان سازی فرهنگی و پیشران اقدامات فرهنگی ماندگار هستند و رعایت ضوابط فرم و محتوا برای اثربخشی اقدامات این واحدها ضروری است.

دکترعظیمی با اشاره به افتتاح چندین طرح مهم و همایش و نمایشگاه در آینده نزدیک گفت: مستندسازی و طراحی پیوست رسانه‌‎ای برای این طرح‌ها باید در اولویت قرار گیرد.
در نشست یکروزه هم اندیشی رؤسای روابط عمومی های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت کنندگان درباره مهمترین سیاست ها ، راهبردها و اقدامات حرفه ای در حوزه های برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی به ویژه پررنگ بودن نقش اقشار مختلف مردم در پیکارهای رسانه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=106924
  • 42 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.