تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت کبد چرب شایع ترین علت پیوند کبد در ایران خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی استقرار گروه‌های پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

1

راه‌اندازی سامانه CRM سهامداران بانک دی

  • کد خبر : 105842
  • 10 آذر 1401 - 12:03
راه‌اندازی سامانه CRM سهامداران بانک دی
با هدف ایجاد تسریع در پاسخگویی یکپارچه و ثبت سوابق در ارائه خدمات به سهامداران، سامانه CRM ویژه سهامداران بانک دی راه‌اندازی شد.
به گزارش افق تهران؛ با راه اندازی این سامانه و ایجاد تلفن گویا (IVR) برای راهنمایی و هدایت تماس‌گیرندگان، ضمن ارائه اطلاعات عمومی سهام بانک و یا اطلاعات اختصاصی سهامدار به صورت گویا، امکان برقراری ارتباط تلفنی با کارشناسان اداره سهام نیز فراهم شده است.
از مهمترین قابلیت‌های این سامانه ارائه اطلاعات عمومی سهام مانند نحوه تحویل برگه سهام، زمان برگزار ی مجمع، سود تقسیمی در مجمع و … و همچنین ارائه اطلاعات اختصاصی سهامدار شامل تعداد سهام، تعداد سهام قابل فروش، مانده مطالبات، سود سهام واریز شده، امکان تغییر آدرس سهامدار و اطلاع از شماره حساب ثبت شده است.
از این پس سهامداران گرامی می‌توانند از طریق شماره تلفن ۲۸۹۳۰ (۰۲۱) داخلی ۲ سوالات خود را درباره امور مرتبط با سهام پیگیری کنند.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=105842
  • 18 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.