تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران برنامه شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح پارک لاله در زمین‌های اطراف تهران اعلام زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات در شورای شهر اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه افزایش ابتلا به آسم در ایرانی‌ها جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ممنوعیت حضور بانوان در دیدار پرسپولیس رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت

1

«آموزش مستمر کارکنان»، تضمین کننده مسیر حرفه‌ای بانک دی

  • کد خبر : 105097
  • 30 آبان 1401 - 16:58
«آموزش مستمر کارکنان»، تضمین کننده مسیر حرفه‌ای بانک دی
مدیرعامل بانک دی در بازدید از اداره آموزش با تأکید بر این که آموزش باعث تغییر نگرش‌ها به فعالیت‌های جاری و تلاش مضاعف برای بهبود فرایندها می‌شود، گفت: همه کارکنان باید با فراگیری آموزش‌های به روز، سهم خود را در پیشبرد اهداف بانک به بهترین نحو ایفا کنند، چرا که آموزش کارکنان، ادامه مسیر حرفه‌ای بانک را تضمین می کند.

به گزارش افق تهران، علیرضا قیطاسی در دیدار با روسا و معاونان شعب شرکت‌کننده در دوره ارزیابی املاک و ساختمان با بیان این که بانک دی ظرفیت‌های بسیار خوبی برای افزایش سهم خود در نظام بانکی دارد، اظهار کرد: توجه ویژه به آموزش، اصول نوین بازاریابی، ارائه تجربیات شعب موفق در جمع کارکنان و نیز تمرکز بر رفع نیازهای مشتریان از جمله راهکارهای برجسته کردن نقش بانک دی در بازار پولی کشور است.

وی همچنین با بیان این که مشتری مداری از اصول قطعی رفتاری کارکنان بانک دی است، اظهار کرد: کارکنان شعب باید در هر زمان به دنبال راهکارهای عملی برای «پرستاری از مشتری» باشند، چرا که حفظ مشتریان قدیمی و فعال در کنار جذب مشتریان جدید در کنار همدیگر اهمیت بالایی دارد

مدیرعامل بانک دی گسترش دامنه دوره های آموزشی به همه بخش های صف و ستاد را خواستار شد و اظهار کرد: جذب منابع، پیدا کردن بازارهای جدید و ارائه خدمات نوین به مشتریان، در گروی آموزش کارکنان است و بانک دی در این زمینه، پیشرو است.

مدیرعامل بانک دی همچنین با بررسی عملکرد روسا و معاونین شعب در دوره آموزشی ، از عملکرد ویژه شعب بندرعباس و بابل که موفقیت چشمگیری در جذب منابع داشته اند، قدردانی کرد و خواستار فعالیت بیشتر شعب بانک دی در این زمینه شد

در این جلسه، فرید محمود نوه سی رئیس اداره آموزش نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره، اعلام کرد که طی یک سال گذشته، تعداد دوره های آموزشی برگزار شده توسط این اداره نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر شده است.

روسا و معاونان شعب حاضر در این جلسه نیز در حضور مدیرعامل، مسائلی از جمله لزوم توزیع مناسب ابزارهای بانکداری الکترونیک، توزیع کارانه متناسب با کارکرد کارکنان، کم شدن فاصله شعب و ستاد، پیگیری مستمر امور مطرح شده توسط کارکنان صف در ستاد و فراهم شدن زمینه های استفاده از روش های نوین بازاریابی را مطرح کردند

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=105097
  • 16 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.