تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

معرفی برترین موزه‌ها در ۳۰ اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی کاهش شدید دما در تهران رشد درآمد حوزه شهری نشان اعتماد مردم به دوره ششم مدیریت شهری ظهور رقیب جدید برای ایران در بازار میلگرد شوراها مددکار مدیران شهری مجلس یازدهم مؤسس مجلس نوین در کشور اشتغال مستقیم۱۴۳ هزار نفر در صنعت پتروشیمی اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت افتتاح دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه‌ شهید چمران توصیه‌هایی برای پیشگیری از افزایش فشار خون چالش ورود ماشین آلات معدنی جدید به معادن مجوز مجلس به شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان اخذ مجوز ۲ خط تراموا در تهران بخشنامه‌ای برای سرکوب صادرکننده به نفع واردکننده تداوم رکود در سیاست‌های ارزی صادرات فولاد تعطیلی شنبه‌ها باعث افزایش مراودات اقتصادی با جهان راهکارهایی برای جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان وضعیت قرمز پرسپولیس در حساس‌ترین هفته‌های لیگ رای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در مورد استقلال و پرسپولیس انتشار کارت امتحانات نهایی از امشب حضور واگن‌های چینی از بهمن ماه در تهران جزئیات معاملات مسکن شهر تهران در سال جدید مکاتبه با موزه کویت برای استرداد تابلوی مظفرالدین شاه ساخت ۴۹ کیلومتر مترو در ۳۲ ماه اخیر افزایش صادرات صنایع معدنی به مرز ۱۳.۷ میلیارد دلار افزایش عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی به ۵.۲ همت تاثیر مصرف کافئین قبل از خواب بر سلامتی اعلام قیمت تمام شده اتوبوس‌های چینی از سوی شهردار تهران اصلاح جداول بودجه ۱۴۰۳ ضرورت تصویب تفریغ بودجه در شورای شهر نقاط قوت و ضعف شهرداری تهران در تفریغ بودجه ۱۴۰۱ تعطیلی شرکت‌های فولادی با تداوم روند فعلی فولاد ایران در بازارهای جهانی کاهش نرخ تورم سالانه به ۳۸.۸ درصد نفت باعث غفلت از معادن استان خوزستان موافقت مجلس با کاهش ساعت کاری کارمندان دولت

2

ارمغان شبکه فروش قدرتمند بیمه ملت؛ افزایش پرتفوی و کاهش خسارت

  • کد خبر : 104827
  • 26 آبان 1401 - 18:15
ارمغان شبکه فروش قدرتمند بیمه ملت؛ افزایش پرتفوی و کاهش خسارت
شبکه فروش قدرتمند بیمه ملت که سهم بالایی در حق بیمه تولیدی این شرکت دارد، آمارهای خوبی از خود به جای گذاشته است.

به گزاترش افق تهران، یکی از اصلی‌ترین استراتژی‌های شرکت‌های بیمه، فارغ از رویکردهای سازمانی مختلف، گسترش شبکه فروش با هدف افزایش سهم خرده‌فروشی در پرتفوی شرکت است. چراکه جذب مشتریان خرد و افزایش سهم خرده‌فروشی، می‌تواند مشتریان وفاداری را برای شرکت‌های بیمه به ارمغان بیاورد و بزرگترین ثمره جذب چنین مشتریانی، داشتن پرتفویی ماندگار است.

از این رو، شبکه فروش به عنوان پیشران شرکت‌های بیمه در فروش بیمه‌نامه و به‌ویژه جذب مشتریان خرد و وفادار اهمیت ویژه‌ای دارد و تقویت نمایندگان، یکی از اهداف مهم هر شرکت بیمه است. اما جذب مشتریان خرد، مزیت‌های چشمگیر دیگری هم برای شرکت‌های بیمه دارد.

شرکت بیمه ملت، در طول سال‌های فعالیت خود موفقیت‌های چشمگیری داشته که این موفقیت‌ها، از آمارها و صورت‌های مالی این شرکت به خوبی پیداست. این شرکت در سال گذشته، توانسته علاوه بر رشد حق بیمه تولیدی و افزایش سهم از بازار خود، ضریب خسارت خود را ۳۹٫۸ درصد کاهش دهد. آماری که در صنعت بیمه کم‌نظیر بوده و به راحتی در دسترس نیست.

با نگاهی به آمارهای حق بیمه تولیدی این شرکت، این نکته خودنمایی می‌کند که این آمارهای موفقیت‌آمیز، می‌تواند حاصل تحقق همان هدفی باشد که در ابتدا به آن اشاره کردیم؛ تقویت شبکه فروش. آمارهای بیمه ملت نشان می‌دهد که ۷۰٫۸ درصد حق بیمه تولیدی این شرکت، سهم نمایندگان و کارگزاران این شرکت است و باید دلیل کاهش ۳۹٫۸ درصدی ضریب خسارت را با وجود رشد ۴۷٫۱ درصدی حق بیمه تولیدی، در کنار مدیریت ریسک کم‌نظیر مدیران شرکت، در سهم بالای خرده‌فروشی جستجو کرد. جایی که مدیران بیمه ملت با درک درستی از بازار، یک شبکه نمایندگی قدرتمند را در این شرکت شکل داده‌اند.

در واقع پرتفوی خردی که از طریق شبکه فروش قدرتمند بیمه ملت، جذب این شرکت شده است، با وجود افزایش حق بیمه تولیدی، خسارت پایینی را به این شرکت تحمیل کرده است و کارنامه‌ای موفق را پیش‌روی این شرکت و سهامدارانش قرار داده است.

بیمه ملت می‌تواند در حوزه تقویت شبکه فروش و بها دادن به نمایندگان، یک نمونه موفق در صنعت بیمه باشد و اهمیت شبکه فروش و جذب پرتفوهای خرد را بیشتر نمایان کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=104827
  • 16 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.