تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران برنامه شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح پارک لاله در زمین‌های اطراف تهران اعلام زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات در شورای شهر اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه افزایش ابتلا به آسم در ایرانی‌ها جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ممنوعیت حضور بانوان در دیدار پرسپولیس رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت

3

آخرین قیمت سکه در ۲۴ آبان ۱۴۰۱

  • کد خبر : 104697
  • 24 آبان 1401 - 12:04
آخرین قیمت سکه در ۲۴ آبان ۱۴۰۱
قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 1.38 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 520 هزار و 900 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 1.52 درصد دیگر رشد پیدا کرد و در محدوده 16 میلیون و 448 هزار تومانی قرار گرفت

به گزارش سرویس اقتصادی افق تهران؛ رشد نرخ اونس در کنار قیمت دلار باعث شد تا نرخ‌های انواع فلزات گرانبهای بازار داخلی بدون هیچ مانعی جلو برود. امروز نرخ اونس نسبت به روز گذشته ۴٫۴ درصد افزایش پیدا کرد و به مرز هزار و ۷۷۷ دلاری رسید. دلیل رشد نرخ اونس نیز به انتشار خبری درباره نرخ بهره بازمی‌گردد. لائل برینارد، نائب رئیس فدرال رزرو، روز گذشته اعلام کرد که فدرال رزرو احتمالا به زودی افزایش نرخ بهره را کاهش خواهد داد. این خبر باعث اعتماد بیشتر سرمایه گذاران به بازار طلا شد.

روند رشد نرخ سکه در روز جاری

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز گذشته ۰٫۷۸ درصد افزایش پیدا کرد و به مرز ۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با روز قبل ۱٫۵۱ درصد دیگر بالاتر رفت و در محدوده ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومانی قرار گرفت. میزان رشد قیمت سکه گرمی نسبت به روز قبل ۲۵ هزار تومان اعلام شد و با این حساب این سکه با قیمت ۳ میلیون و ۳۶۰ هزار تومانی خرید و فروش شد.

تحلیلگران فنی قبلا اعلام کرده بودند در صورتی که نرخ دلار در روز جاری در مسیر صعودی قرار بگیرد، خریداران جدیدی به این بازار وارد خواهند شد. با رشد نرخ دلار، قیمت سکه از مرز ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی فراتر رفت و اکنون قیمت آن به نیمه کانال ۱۶ میلیون تومانی رسیده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=104697
  • 42 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.