تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه کاهش دما شدید هوای تهران در روز پنجشنبه کاهش تقاضا عامل کاهش قیمت محصولات فولادی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ در مجلس هزاران میلیارد تومان از اموال تهران درحال از بین رفتن مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو ضرورت رسیدگی شهرداری تهران به وضعیت کارگرانش باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی مسجد جامع ارومیه واجد شرایط ثبت در میراث جهانی زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس افق تمدنی ایران برای خودکفایی در تولید و صادرات برق موج افزایشقیمت‌ها در محصولات پتروشیمی ضرورت مشارکت مجتمع‌های پتروشیمی در جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اشتغالزایی برای معتادان متجاهر بهبودیافته پله نوردی باعث افزایش طول عمر حمل و نقل عمومی از موضوعات مهم این دوره شورای شهر تهران جزئیات افزایش مستمری بازنشستگان رشد ۲۱ درصدی صنعت گردشگری ایران پیش‌بینی صادرات ۱۰ میلیارد دلاری فولاد در سال ۱۴۰۳ ارتباط مصرف غذاهای ناسالم با اختلالات حافظه وزش باد شدید و رگبار باران در تهران جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام جزییات پیشنهاد دولت برای تغییر حقوق کارگران اصلاح طرح شفافیت قوای سه‌گانه ضرورت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین

1

تشکیل کارگروهی برای ارزیابی مدارس تهران

  • کد خبر : 104679
  • 24 آبان 1401 - 9:17
تشکیل کارگروهی برای ارزیابی مدارس تهران
شهردار تهران از تشکیل کارگروهی به‌منظور ارزیابی اراضی مدارس تهران خبر داد و بیان کرد: نظر به اینکه عمدتا مدارس تهران فرسوده هستند، مقرر شد بررسی‌های لازم پیرامون این موضوع انجام گیرد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران در آئین امضای ۵ تفاهم‌نامه برای ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکونی گفت: از ابتدای ورود توجه ما بر این بود که نسبت به همه چیز در شهر تهران مسئول هستیم.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: ما کارگزار نظامی هستیم که با تکیه بر اسلام، تبعیت از رهبری امامین انقلاب و با حضور گسترده و ایثار و فداکاری مردم جلو آمده است.

وی با اشاره به تلاش همه‌جانبه دشمنان علیه ایران اسلامی اظهار کرد: همه شیاطین جمع شدند و تجربه‌های خود را تجمیع کردند اما مردم با دشمن همراهی نکرد که نشان از عظمت انقلاب اسلامی دارد.

زاکانی با اشاره به عظمت مردم و ایستادگی آنها عنوان کرد: شأن نظام اسلامی و مشروعیت آن به اسلام است و مردم‌سالاری دینی از متن دین بیرون کشیده شد.

شهردار تهران تصریح کرد: امروز مردم و کشور در فشار هستند که بخشی به جهت فشار مستقیم کمبود مسکن است و نگاهی حاکم بوده که سعی داشته تهران را گران اداره کند.

وی عنوان کرد: حاصل این نگاه نادرست سبب شد که مسکن بلای جان مردم شود و ۵۱ درصد مردم در تهران اجاره نشین هستند که نه اجاره‌ها کنترل می‌شود و نه قیمت ملک حد و حصری دارد.

زاکانی با اشاره به توسعه حاشینه‌نشینی اظهار کرد: مهاجرپذیری استان تهران بسیار بالاست؛ اما مهاجرت به شهر تهران در سال گذشته ۳۴ هزار نفر بوده است.

شهردار تهران در ادامه گفت: تولید موضوع اول کشور برای گره گشایی از اقتصاد است و اشتغال در حال حاضر یک معضل است و متأسفانه عدم استقلال اقتصادی در برخی ابعاد ما را محدود می‌کند.

وی افزود: از موضع گره‌گشایی از اقتصاد کشور از سال قبل ورود کردیم و در مقوله معتادان متجاهر پیش از یک سال و دو ماه و ۱۳ روز زیر بار نمی‌رفتند اما در این مدت سه هزار معتاد متجاهر را ساماندهی کردیم.

زاکانی خاطرنشان کرد: مدیریت ما مدیریت مشارکتی است و بر همین اساس در قرارگاه اجتماعی و مسکن کنار سایر دستگاه‌ها قرار گرفتیم.

شهردار تهران در ادامه گفت: در کمیسیون ماده ۵ تصویب کردیم کارگروهی تشکیل شود تا اراضی مدارس ارزیابی شود و با توجه به اینکه عمدتاً فرسوده هستند، احصا شود که سرانه آموزشی چه میزان نیاز است و بر همین اساس اقدام به مجتمع‌سازی کنیم.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های بخش خصوصی را در کنار ظرفیت‌های دولتی قرار دادیم و خوشبختانه امروز تفاهم پادگان جی تمام شد و عملیات اجرای آن شروع شد. تفاهم جنگ افزارسازی تمام شد و پروانه صادر شد و قدرالسهم مشخص شد.

زاکانی با بیان اینکه در تفاهم ۰۶ قدرالسهم ها معلوم شد، اظهار کرد: تفاهم دوشان تپه مشخص شد و تفاهماتی که ناظر بر موضوعات مانده بود انجام شد و با بنیاد مستضعفان تفاهم صورت گرفت.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: یکی از تفاهم‌نامه هایی که با بخش خصوصی امضا شد امروز صبح جلسه آن بود، ظرفیت‌های داخلی احصا شد و قرار شد از ماه آینده عملیات اجرایی را آغاز کنند و هر دو روز یک طبقه را بسازند و بالا بیاورند و تا پیش از یکسال با کیفیت قابل توجهی تحویل خواهد شد.

وی با بیان اینکه به‌دنبال تحقق معماری ایرانی اسلامی و شهرک سازی هستیم، عنوان کرد: این قول را به خداوند بزرگ می‌دهیم که در کنار شما و مردم به‌عنوان خادم خواهیم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=104679
  • 51 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.