تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت کبد چرب شایع ترین علت پیوند کبد در ایران خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی استقرار گروه‌های پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

3

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت هفته کیش

  • کد خبر : 104411
  • 18 آبان 1401 - 11:02
پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت هفته کیش
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرا رسیدن روز و هفته کیش را به ساکنان و گردشگران تبریک گفت.

به گزارش افق تهران، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرا رسیدن روز و هفته کیش را به ساکنان و گردشگران تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

در پاییز همچون بهار جزیره زیبایمان فرا رسیدن هفته کیش را به یکایک بومیان غیور، کیشوندان فهیم، کارکنان و کارگران خدوم منطقه آزاد و سایر خادمان این اقلیم دل انگیز تبریک عرض می کنم.

امسال نیز مفتخریم که با برپایی نشست ها و آفرینش رویدادهای متنوع فرهنگی، هنری، عمرانی اقتصادی و… به استقبال فردایی روشن تر و برازنده تر برای جزیره عزیزمان برویم. بدیهی است برنامه های نمادینی که به این مناسبت برگزار می شود، تنها با پشتوانه کار جهادی و خدمت مستمر به همه اقشار اعم از ساکنان و مسافران عزیز، معنا و مفهوم حقیقی خواهد یافت. امر خطیری که امیدوارم هرچه زودتر شاهد شکوفایی و چیدن ثمرات این تلاش ها باشیم.

امسال در شرایطی به استقبال هفته کیش می رویم که همه ما و شما عزیزان در طی مسیر اعتلای جزیره زیبایمان با دشواری ها و موانع بی شماری روبرو بودیم. پشت سر گذاشتن دوران تلخ همه گیری کرونا، زلزله ها، تشدید بی سابقه تحریم های اقتصادی دشمنان ایران اسلامی و تلخکامی های طاقت سوز ملت و نظام در آشوب های اخیر، همه و همه دست به دست هم داده بودند تا از رونق و شکوه کیش این نگین درخشان پیشانی خلیج فارس کاسته شود. اما به فضل الهی و با همت و همدلی اهالی فهیم، اصناف محترم و کارکنان شریف بخش های مختلف اجرایی در جزیره، نه تنها بارقه های امید به خاموشی نگرایید، بلکه جوانه های تازه ای بر شاخه های این درخت کهنسال رویید و خلل های بسیار از پایه و بنای این عمارت بشکوه محو گردید. این در حالی بود که مجموعه جدید سازمان در دولت انقلابی با مشکلات و موانع پیاپی و پرحجم روبرو بود.

بدیهی است در این مجال اندک، قصد برشمردن خدمات و توفیقات پرشمار به دست آمده را ندارم. اما خداوند را سپاس می گویم که وجدان عمومی ناظران امور، اهالی قدرشناس و گردشگران عزیز شاهدی استوار بر صدق این مدعاست.

در اینجا ذکر این نکته را ضروری می دانم که کیش، تنها یک جزیره کوچک و مقصدی برای گردشگری در جنوب خطه عزیزمان نیست. بلکه نقطه اتصالی است که با توجه به تاریخ و تمدن دیرینه، ظرفیت های عمرانی، مواهب اقلیمی خدادادی، و همچنین فرهنگ والای کیشوندان، می تواند پیشانی درخشانی برای دیده شدن و شنیدن منطق روشن اسلام، انقلاب و ایران عزیزمان باشد.

در نهایت هفته کیش فرصتی گرانسنگ برای معرفی ظرفیت ها و معرفت های این خاکپاره مرجانی است. قدر این خاک را می دانیم و با تمام وجود برای آبادی و اعتلای همه جانبه آن تلاش خواهیم کرد.

مهدی کشاورز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=104411
  • 26 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.