تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

معرفی برترین موزه‌ها در ۳۰ اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی کاهش شدید دما در تهران رشد درآمد حوزه شهری نشان اعتماد مردم به دوره ششم مدیریت شهری ظهور رقیب جدید برای ایران در بازار میلگرد شوراها مددکار مدیران شهری مجلس یازدهم مؤسس مجلس نوین در کشور اشتغال مستقیم۱۴۳ هزار نفر در صنعت پتروشیمی اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت افتتاح دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه‌ شهید چمران توصیه‌هایی برای پیشگیری از افزایش فشار خون چالش ورود ماشین آلات معدنی جدید به معادن مجوز مجلس به شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان اخذ مجوز ۲ خط تراموا در تهران بخشنامه‌ای برای سرکوب صادرکننده به نفع واردکننده تداوم رکود در سیاست‌های ارزی صادرات فولاد تعطیلی شنبه‌ها باعث افزایش مراودات اقتصادی با جهان راهکارهایی برای جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان وضعیت قرمز پرسپولیس در حساس‌ترین هفته‌های لیگ رای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در مورد استقلال و پرسپولیس انتشار کارت امتحانات نهایی از امشب حضور واگن‌های چینی از بهمن ماه در تهران جزئیات معاملات مسکن شهر تهران در سال جدید مکاتبه با موزه کویت برای استرداد تابلوی مظفرالدین شاه ساخت ۴۹ کیلومتر مترو در ۳۲ ماه اخیر افزایش صادرات صنایع معدنی به مرز ۱۳.۷ میلیارد دلار افزایش عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی به ۵.۲ همت تاثیر مصرف کافئین قبل از خواب بر سلامتی اعلام قیمت تمام شده اتوبوس‌های چینی از سوی شهردار تهران اصلاح جداول بودجه ۱۴۰۳ ضرورت تصویب تفریغ بودجه در شورای شهر نقاط قوت و ضعف شهرداری تهران در تفریغ بودجه ۱۴۰۱ تعطیلی شرکت‌های فولادی با تداوم روند فعلی فولاد ایران در بازارهای جهانی کاهش نرخ تورم سالانه به ۳۸.۸ درصد نفت باعث غفلت از معادن استان خوزستان موافقت مجلس با کاهش ساعت کاری کارمندان دولت

6

نقش شهروند در بازگشت آرامش به بازار گوشت

  • کد خبر : 10437
  • 25 اسفند 1397 - 8:07

مجموعه شهروند با عرضه گوشت به قیمت تنظیم بازار باعث شد تمام اقشار جامعه بتوانند به تامین گوشت و محصولات پروتئینی مورد نیاز خود بپردازند. به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، هر ساله پیش از عید نوروز مقدار زیادی مرکبات و در مواردی گوشت و تخم مرغ و سایر اقلام ضروری مورد نیاز مردم […]

پاسخ روابط عمومی شرکت شهروند به خبر کذب گران فروشی در شهروند

مجموعه شهروند با عرضه گوشت به قیمت تنظیم بازار باعث شد تمام اقشار جامعه بتوانند به تامین گوشت و محصولات پروتئینی مورد نیاز خود بپردازند.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، هر ساله پیش از عید نوروز مقدار زیادی مرکبات و در مواردی گوشت و تخم مرغ و سایر اقلام ضروری مورد نیاز مردم در شهرستان های مختلف ذخیره می شود و هنگام فرا رسیدن عید به بازار عرضه می گردد. همچنین دولت، هر ساله آذوقه گندم یک سال کشور را در سیلوها ذخیره می کند. از سوی دیگر به کرات مشاهده می شود که برخی اجناس بدون جهت برای مدتی در بازار کمیاب و گاهی نایاب می گردد. مثلا بسیار اتفاق افتاده است در حالی که برخی مصالح ساختمانی در بازار یافت نمی شود، عده ای با مراجعه به دلالان و پرداخت هزینه بیشتر، مصالح مورد نیاز را از بازار سیاه تهیه می کنند.
بازار گوشت و محصولات پروتئینی در ماه های اخیر با تلاطمات زیادی همراه بود، نوسانات نرخ ارز آرامش وثبات بازار این محصول را با چالش جدی مواجه کرده بود، عدم مدیریت در توزیع این محصول نیز انگیزه سودجویان را بالا برده و موجب بحرانی تر شدن شرایط شده بود.

متاسفانه در این شرایط عده ای از مردم دست به احتکار خانگی گوشت زدند، اقدامی که موجب شد بیشتر افرادی که واقعا به این محصول نیاز داشتند از خرید آن ناتوان بمانند.

در این شرایط فروشگاه های زنجیره ای شهروند در راستای رضایت خاطر بیشتر مردم و کاهش مشکلات معیشتی آن ها وارد عمل شد و با برنامه ریزی های دقیق ازآسیب بیشتر طبقات کم درآمد و ضعیف تر جامعه جلوگیری کرد.

عرضه گوشت تنظیم بازار، سیاست شهروند درحذف واسطه ها

مجموعه شهروند با هدف حذف واسطه ها و سودجویان اقدام به عرضه گوشت گرم وارداتی با قیمت تنظیم بازاردر فروشگاه های خود کرد تا تمام اقشار جامعه بتوانند به تامین گوشت و محصولات پروتئینی مورد نیاز خود بپردازند.

شرکت شهروند درشرایطی که زمزمه های کمبود گوشت در کشور باعث نگران بیشتر آحاد جامعه  شده بود با عرضه کافی گوشت و محصولات پروتئینی تا حد زیادی توانست این فضای روانی را خنثی کند و این اطمینان خاطر را در بین شهروندان ایجاد کرد که مشکلی درتامین کالاهای ضروری مردم در کشور وجود ندارد.

آرش میلانی، عضو شورای شهر تهران درخصوص نقش فروشگاه های زنجیره ای  شهروند درکاهش التهابات بازار گوشت بیان کرد: امروزه فروشگاه های شهروند درحوزه توزیع گوشت قرمز و مواد پروتئینی همکاری نزدیکی با وزارت جهاد کشاورزی بازرگانی برقرارکرده تا شرایط مطلوب تری را برای توزیع این محصول که قیمت آن شدیدا افزایش یافته را فراهم کند.

سکینه اشرفی، معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران نیز در این باره اظهار داشت: یکی از وظایفی که مدیریت شرکت شهروند با توجه به گستردگی مراکزش بر عهده گرفته توزیه اقلامی است که دولت به صورت سهمیه ای با قیمت پایین تر به مردم اختصاص داده است، بخش عمده توزیه گوشت در شهر تهران  از طریق شرکت فروشگاهی شهروند انجام می شود.

همچنین محمد جواد حق شناس، رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران درخصوص نقش شهروند درکاهش التهابات بازار گوشت گفت: فروشگاه های شهروند در ماه های اخیر که بازار گوشت با چالش ها یی روبرو شده بود توانست فضای مناسبی را برای رفع مشکلات ایجاد شده فراهم کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=10437
  • 118 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.