تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران برنامه شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح پارک لاله در زمین‌های اطراف تهران اعلام زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات در شورای شهر اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه افزایش ابتلا به آسم در ایرانی‌ها جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ممنوعیت حضور بانوان در دیدار پرسپولیس رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت

1

واکنش توئیتری ها به اظهارات جدید «مدیری» و «رکابی»

  • کد خبر : 102949
  • 26 مهر 1401 - 18:49
واکنش توئیتری ها به اظهارات جدید «مدیری» و «رکابی»
مهران مدیری ضمن انتشار ویدیویی در اینستاگرام خود، از اظهارات گذشته خود عقب نشینی کرد و گفت: فضای مجازی باعث می‌شود که درباره خودمان، اتفاقات و آدمها دچار اشتباه شویم. هرکسی در ایران رشد کرده عاشق وطن و تمامیت ارضی آن است.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر افق تهران؛ در جریان وقوع اتفاقات اخیر در کشور بعضی ها بودند که علیرغم سال ها نمک خوردن بر سفره انقلاب و برخورداری از مواهب آن، به راحتی نمکدان شکسته و مرعوب دروغ های معاندان و بدخواهان شدند و گفتند آنچه را که نباید می گفتند.

در این میان اظهارات جنجالی مهران مدیری و اقدام ناشایست الناز رکابی توجه برخی را جلب کرده و واکنش هایی را نیز به همراه داشت، از این رو پس از انتشار فیلم بازگشت آنها و ابراز پشیمانی شان، توجهات حول محور این پشیمانی شکل گرفت و واکنش هایی بروز یافت که برخی از آن ها را در زیر می خوانیم.

واکنش‌ها به اظهارات امروز مهران مدیری و عذرخواهی الناز رکابی عضو تیم ملی سنگنوردی زنان ایران از کاهش حجابش در فینال مسابقات، واکنش های مختلفی را در فضای مجازی در پی داشت به نحوی که بسیاری از کاربران، در توئیت های متعدد از این اظهارات استقبال کرده و آن را رسوایی بزرگ برای دروغ پردازان و دشمنان مردم ایران نامیدند.

بنابراین گزارش، بر آن شدیم تا تعدادی از این اظهارنظرها را از فضای توئیتر استخراج و به سمع و نظر مخاطبین گرامی برسانیم. خواندن این توئیت ها خالی از لطف نیست.

🔶 *محمدحسین خادم‌پیر:*
‏بعنوان یک شهروند ایرانی از آقای مدیری اینکه با پیام خود، مطالب مطرح شده در گذشته را به نوعی جبران نمودند کمال تشکر و قدردانی دارم.
امنیت ملی و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران، خط قرمز همه ماست.
‎https://twitter.com/khadempir_mh/status/1582325931623866368?s=19

🔶 *عبدالمجید خرقانی:*
صحبت‌های جدید مهران مدیری مثل آب بروی آتش نقشه‌های فتنه‌گران بود
https://twitter.com/Abdul_Majid33/status/1582326749412880385?s=19

🔶 *تاج:*
‏‏مهران مدیری در کلیپی به اهمیت وطن و تمامیت و ارق ملی و مصادره ناجوانمردانه افراد و اتفاقات توسط بیگانگان تاکید کرد و نقل قولها و اخبار فضای مجازی رو عامل اشتباه در تصمیم گیریها دونست
https://twitter.com/Abdul_Majid33/status/1582326749412880385?s=19

دوتا راه داریم؛ یا بگیم اقای #مهران_مدیری غلط کردی که وقتی راه درست رو دیدی برگشتی و نباید برمیگشتی و ببریمش به سمت براندازا.

یا اینکه با حواس جمع، از مفهوم “بازگشت به راه درست” حمایت کنیم! ان‌شاءالله بقیه سلبریتی‌هایی که اشتباه کردند هم برگردند..
🔰محمد شیروانی

صحبت‌های جدید مهران مدیری که مثل آب بروی آتش نقشه‌های فتنه‌گران بود.
🔰عبدالمجید خرقانی

دو دقیقه آخر ویدئو به‌وضوح به “بمباران خبری” توسط #امپراتوری_دروغ در فضای‌مجازی اشاره می‌کند.
بمباران خبرهای دروغ؛
شخصی مثل مهران مدیری با ده‌ها سال سابقه فعالیت رسانه‌ای را هم به اشتباه محاسباتی دچار می‌کند.
حساب کنید این خبرسازی‌های دروغ با روح‌وروان مردم عادی چه می‌کند!!؟؟
🔰ماجرای نیمروز (رجوی)

بازگشت هنرمند وطن به آغوش خانواده قابل تقدیره امیدوار به بازگشت همه از غبار فتنه…
#مهران_مدیری
🔰کربلایی امین

روسری از روی سر انداختند و فحش دادن به نظام و مملکت و آتش زدن سطل آشغال که هنر نیست، هنرمند واقعی #مهران_مدیری که اظهار به اشتباه خودش کرد و از تمامیت ارضی کشورش دفاع کرد، یاد بگیرید..
🔰حسینا

غبار فتنه ها که کنار بره #مهران_مدیری هم یادش میاد هیچ کس اون طرف مرزها به فکر مردم ما نیست، هیچ کس دلش برای مردم ما نسوخته، همه شون تکه پاره شدن این کشور رو میخوان!
به امید وحدت و همدلی
لعنت به #امپراتوری_دروغ
#لبیک_یا_خامنه_ایی
🔰مهدی باتقوا

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=102949
  • 26 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.