تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت کبد چرب شایع ترین علت پیوند کبد در ایران خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی استقرار گروه‌های پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

7

اقدام زیبای شهروند، کاشت نهال به یاد اهدا کنندگان عضو

  • کد خبر : 10171
  • 19 اسفند 1397 - 13:13

مدیرعامل شهروند معتقد است کاشت این نهال به یاد اهداکنندگان عضو را باید به فال نیک گرفت و از همین امروز برای توسعه فرهنگ اهدای عضو تلاش کرد. به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، امسال در روز درختکاری اتفاقات جدیدی در مجموعه شهروند افتاد، مجموعه شهروند با همکاری انجمن اهداکنندگان عضو ایران و به […]

مدیرعامل شهروند معتقد است کاشت این نهال به یاد اهداکنندگان عضو را باید به فال نیک گرفت و از همین امروز برای توسعه فرهنگ اهدای عضو تلاش کرد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، امسال در روز درختکاری اتفاقات جدیدی در مجموعه شهروند افتاد، مجموعه شهروند با همکاری انجمن اهداکنندگان عضو ایران و به یاد حامد ارژنگی، یکی از کارکنان شهرداری تهران که اعضای بدن خود را در سال ۹۵ اهدا کرده، نهالی را در فضای سبز فروشگاه شهروند بیهقی به یادگار  کاشتند.

در این برنامه مسعود سریع‌القلم، مدیرعامل شهروند، کتایون نجفی‌زاده، رئیس انجمن اهداکنندگان عضو ایران، خانواده حامد ارژنگی و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

ارژنگی یکی از کارکنان شهرداری تهران در فرودین سال ۹۵ به دلیل تصادف دچار مرگ مغزی شده بود  و خانواده اش اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهدا کردند، او فرزند شهید خلبان محمد ارژنگی بود.

مسعود سریع‌القلم در پایان این مراسم هدف از این کار را ترویج عمل انسان‌دوستانه اهدای عضو دانست وبیان کرد: مجموعه شهروند طی تفاهم نامه ای که  در تابستان سال ۹۷ با انجمن اهدای عضو ایران امضا کرده است ک با همکاری این انجمن سعی می کند در راستای فرهنگ‌سازی اهدای عضو تلاش کند.

مدیرعامل شهروند تاکید کرد: کمپین‌های مختلفی برای انجام این کار تشکیل شده که یکی از آنها نیز کاشت نهال است، شهرداری تهران در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود را مکلف می داند به فرهنگ‌سازی در این خصوص کمک کند.

سریع القلم ضمن اشاره به آمارهای اعلام شده توسط انجمن اهداکنندگان عضو خاطر نشان کرد :  این اقدام می‌تواند در کشور ما بسیار موثر باشد زیرا تعداد بیماران مرگ مغزی با توجه به  آماری که انجمن اهدای عضو اعلام کرده کم نیست و ترویج فرهنگ اهدای عضو می‌تواند باعث نجات انسان های زیادی شود.

مدیرعامل شهروند تصریح کرد: شهروند هم مجموعه خدمت‌رسان به شهروندان تهران است که هر روز  ده‌ها هزار نفر در این این مجموعه رفت و آمد می‌کنند، اکه ما تلاش در هستیم  در این مرحله مردم تهران را با این فرهنگ بیشتر آشنا کنیم اما  با توجه به اینکه مجموعه شهروند در حال گسترش و توسعه در کلان شهرهای دیگر ایران است، این کار می‌تواند به شهرهای دیگر ایران هم تسری پیدا کند.

به گفته او طرح و برنامه‌ای آماده شده که به صورت جدی از قبل از پایان سال ۹۷ شروع می‌شود. مدیرعامل شهروند معتقد است کاشت این نهال به یاد اهداکنندگان عضو را باید به فال نیک گرفت و از همین امروز برای توسعه فرهنگ اهدای عضو تلاش کرد.

مدیر عامل شهروند در پایان بیان کرد : در سال ۹۸ اقدام ویژه‌ای در این حوزه صورت خواهد گرفت انجام خواهد شد و این فرهنگ‌سازی به شکل تبلیغات بیلبوردی و در حوزه اطلاع‌رسانی داخلی فروشگاه‌ها و فضای مجازی و همچنین به صورت تیزرهای تلویزیونی مشترک انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=10171
  • 70 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.