تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی محرومیت قطعی ستاره‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم نکونام برای بازیکن استقلال وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴

2

مهاجمان استقلال باید فرصت‌ طلب باشند

  • کد خبر : 100850
  • 20 شهریور 1401 - 10:36
مهاجمان استقلال باید فرصت‌ طلب باشند
مهاجم اسبق استقلال بیان کرد: مهاجمان استقلال باید تلاش کنند، استقلال همیشه از دقیقه یک تا ۹۰ اگر بدترین بازی را هم به نمایش بگذارد باز موقعیت ایجاد می‌شود و باید مهاجمان فرصت طلب‌تر باشند.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، علی موسوی در خصوص برد ۳ بر یک استقلال مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: استقلال بازی خوبی را به نمایش گذاشت. اینکه روند تیم از بازی اول رو به رشد بوده، نشان می‌دهد سرمربی کارش را درست انجام می‌دهد. بعضی بی حوصله هستند. باید توجه داشته باشند وقتی یک‌ مربی خارجی به ایران می‌آید هیچ شناختی از هیچ بازیکنانی ندارد.

وی افزود: باید به او فرصت بدهند تا از بازیکنان شناخت کامل پیدا کند و بتواند برنامه‌های تاکتیکی خودش را در تیم پیاده کند. استقلال مقابل پیکان هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و فقط توپ‌ها به گل تبدیل نشد اما مقابل نساجی، تیم استقلال همه چیز داشت. هم موقعیت سازی خیلی خوبی داشتند، هم گل زدند و هم بازی خوبی را ارائه دادند که نشان می‌دهد ساپینتو کارش را به خوبی انجام می‌دهد.

مهاجم اسبق استقلال در مورد روند بخش هجومی تیم در دو بازی اخیر با توجه به اینکه مقابل نساجی علاوه بر زدن سه گل، موقعیت‌های زیادی را هم از دست داد، گفت: ایجاد زیاد موقعیت‌های گل نشان دهنده بهتر شدن روند هجومی تیم است. بازی قبلی هم شرایط خوبی داشتند اما پیکان بازی کاملا دفاعی را به نمایش گذاشت. به همین خاطر نتوانستند از فرصت‌ها استفاده کنند ولی در بازی شب گذشته نشان دادند تیمی که مقابل استقلال فوتبال بازی کند، صددرصد ضربه می‌خورد.

موسوی در خصوص اینکه آیا تیم ساپینتو به آنچه که در موردش صحبت می‌کرد و می‌گفت استقلال من هجومی است نزدیک شده، عنوان کرد: برخی حوصله نداشتند و در هفته‌های گذشته مسائلی را ایجاد کردند. ساپینتو هم مثل شفر یا استراماچونی در حال ساختن تیم است. تیم خوب حرکت می‌کند و ان‌شاالله هرروز شرایط بهتری پیدا کند. استقلال در هفته بازی بهتری نسبت به هفته‌های قبل انجام می‌دهد و به نظرم رو به رشد است.

گلزن اسبق استقلال در مورد اینکه با نمایش مقابل نساجی چقدر امیدوار است آبی‌ها در بازی‌های آینده نیز برد پر گلی داشته باشند، گفت: در لیگ ما همه تیم‌ها تقریبا نزدیک به هم هستند و آن‌ها هم زحمت می‌کشند. این مساله به این بستگی دارد که مهاجمان چگونه از موقعیت‌ها استفاده می‌کنند. سال گذشته هم مشکل گل نزدن گریبانگیر استقلال بود و نمی‌توانستند به خوبی از فرصت‌ها استفاده کنند. در این ۶ بازی هم این مساله را شاهد بودیم.

موسوی افزود: به همین خاطر مهاجمان باید بیشتر کار کنند. استقلال همیشه از دقیقه یک تا ۹۰ اگر بدترین بازی را هم به نمایش بگذارد باز موقعیت ایجاد می‌شود. باید مهاجمان فرصت طلب تر باشند. اگر از موقعیت‌هایی که ایجاد می‌شود به نحو احسن استفاده کنند مشکل تیم حل می‌شود.

وی در مورد داوری بازی‌های برگزار شده تاکنون که حتی بعد از برد مقابل نساجی نیز مورد اعتراض استقلال قرار گرفته، اظهار داشت: مسائل داوری همیشه هست. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید به مسائل داوری فکر کند. باید آنقدر خوب بازی کند، موقعیت بسازد و گل بزند که این مسائل دخیل نباشند. اگر بخواهد به هوای پنالتی و آفساید و … بایستد به مشکل می‌خورد.

موسوی گفت: نباید روی این مسائل تمرکز کنند. در طول فصل همیشه داوری هم بر خلاف میل و هم بر وفق مرادشان است. بازیکنان و مربیان نباید روی داوری حساسیت داشته باشند و تمرکزشان را از دست بدهند. ان‌شاالله هواداران صبور باشند. استقلال هرروز بازی‌های بهتری انجام می‌دهد. هرچه ساپینتو بیشتر شناخت پیدا کند، تیم بهتر بازی می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=100850
  • 24 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.