2

عقب ماندن تلویزیون از فضای مجازی

  • کد خبر : 9602
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷

باحضور فضای مجازی، این روزها تلویزیون در نگهداشتن مخاطبان خود با دردسر روبرو شده است. به گزارش سرویس فرهنگی هنری افق تهران، حضور میهمانان بی نام و نشان و ترانه سرا‌ها و اغلب هنردوستان بجای هنرمندان در برنامه‌های تلویزیونی صدا و سیما، با واکنش‌های متفاوتی از سوی علاقه مندان روبرو بوده است و ابهامات زیادی […]

عقب ماندن تلویزیون از فضای مجازی

باحضور فضای مجازی، این روزها تلویزیون در نگهداشتن مخاطبان خود با دردسر روبرو شده است.

به گزارش سرویس فرهنگی هنری افق تهران، حضور میهمانان بی نام و نشان و ترانه سرا‌ها و اغلب هنردوستان بجای هنرمندان در برنامه‌های تلویزیونی صدا و سیما، با واکنش‌های متفاوتی از سوی علاقه مندان روبرو بوده است و ابهامات زیادی درخصوص چرایی حضور این افراد در تلویزیون پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

جعبه جادویی که روزگاری به محفل دورهمی خانواده‌ها تبدیل شده بود، امروزه با وجود فضای مجازی و گوشی‌های موبایل در حفظ مخاطبان خود با مشکلاتی مواجه شده است .

جدا از نبود خلاقیت در  ساخت برنامه و ساخت سریال‌های جذاب و پر طرفدار ، مشکلات مالی مختلف تلویزیون و روی آوردن به اسپانسر‌های اپلیکیشنی این رسانه را تبدیل به محل درآمدزایی کرده تا احترام به مخاطب در یک رسانه با ساختاری مشخص به زیر سئوال رود.

حجم اپلیکیشن‌ها به عنوان اسپانسر در تلویزیون به میزانی رسیده که گاه به دست آویزی برای طنز‌های نوشتاری و تصویری در فضای مجازی تبدیل شده، این روزها گردونه‌های شانس مختلف برای مشخص کردن برنده‌های تلویزیونی، به زور چرخ صدا و سیما را می چرخاند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://ofoghtehran.ir/?p=9602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی