تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس قطع اینترنت برای برگزاری کنکور جزییات جدید از تغییر حقوق کارگران جمع آوری مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی تلاش تولیدکنندگان فولاد ایران برای کاهش تولید تحریم‌ها عامل کاهش مشتریان محصولات فولادی ایران افزایش ۲۰ درصدی مستمری بازنشستگان کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نوشیدنی‌های مفید در میان وعده کودکان ممنوعیت ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا

2

رصد و نیازسنجی دقیق مشتریان برنامه ۱۴۰۱ بانک کارآفرین

  • کد خبر : 86066
  • 09 فروردین 1401 - 13:03
رصد و نیازسنجی دقیق مشتریان برنامه ۱۴۰۱ بانک کارآفرین
در چند سال اخیر شرکت‌های دارویی جدیدی در زمره مشتریان ما قرار گرفتند. به دلیل تحریم‌های اعمال‌شده علیه صنعت بانکداری کشور این مشتریان ترجیح دادند.

به گزارش افق تهران، سهراب صادقی معاون مدیرعامل در امور بانکی نیز با اشاره تبیین خطوط کسب‌وکار بانک تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر بخشی از پرتفوی بانک در چند سال اخیر به حوزه سلامت اختصاص پیداکرده است و باسیاست گذاری جدید بانک باید در بخش سلامت، غذا و کالاهای اساسی بسیار فعال‌تر از گذشته عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر شرکت‌های دارویی جدیدی در زمره مشتریان ما قرار گرفتند. به دلیل تحریم‌های اعمال‌شده علیه صنعت بانکداری کشور این مشتریان ترجیح دادند با بانک‌هایی با سایز کوچک‌تر و چابک‌تر کار کنند و خوشبختانه بانک کارآفرین در خصوص ارائه خدمات ارزی و بین‌المللی یکی از بهترین‌های شبکه بانکی کشور است و به نحوی عمل کرده که رضایت حداکثری مشتریان ارزی و ریالی را در پی داشته است.

صادقی افزود: البته قبل از تحریم‌های گسترده بیشتر تبادلات ارزی مشتریان و شرکت‌ها در زمینه دارو با کشورهای اروپایی بود که در صورت رفع تحریم‌ها مطمئناً مجدداً تقاضا برای تهیه دارو از کشورهایی همچون هند و چین به سمت اروپا متمرکز خواهد شد که باید آمادگی این مسئله را داشته باشیم.

معاون مدیرعامل در امور بانکی بانک کارآفرین همچنین تأکید کرد: مدیریت‌های بانکداری شرکتی، تجاری- شخصی و سرمایه‌گذاری باید آمادگی‌های لازم را داشته باشند تا با چابکی زیاد خدمات مالی تخصصی‌شده را به مشتریان بزرگ خود ارائه دهند. باید مشتریان خود را به‌دقت بررسی و طبقه‌بندی کنیم، و درخواست‌ها و انتظارات آنان را از بانک رصد کنیم و محصولات و خدمات جدید را متناسب با نیازهای آنان طراحی کرده و در اختیار آنان قرار دهیم.

صادقی همچنین افزود: بازاریابی و تعامل گسترده و دوسویه با مشتریان حائز اهمیت بسیار است. باید محصولات متنوعی را به آنان معرفی کنیم تا مشتریان بتوانند از میان محصولات و خدمات ما انتخاب کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت اعتبارسنجی دقیق مشتریان توسط شعب بانک اشاره و تصریح کرد: عدم توجه به این مسئله بانک را با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌کند. بنابراین شعب باید با رعایت بهداشت اعتباری و اعتبار سنجی دقیق مشتریان کمک کنند تا بانک در تحقق اهداف و برنامه‌هایش با مشکلات کمتری روبرو شود.

معاون مدیرعامل در امور بانکی بانک کارآفرین در ادامه به‌ضرورت تشریک‌مساعی تمامی ارکان بانک برای تحقق برنامه‌ها تأکید و تصریح کرد: تمامی همکاران ستادی و شعب به نام بانک کارآفرین شناخته می‌شویم و همه ما اطمینان داریم که بانک قائم به شخص نیست و تلاش همه همکاران بانکی موفق و سودآور را رقم خواهد زد. تمامی مدیریت‌ها، یکایک همکاران صف و ستاد به‌صورت جمعی، هماهنگ و منسجم باید تلاش کنند تا با تبیین سیاست‌های جدید کسب‌وکار بانک توسط مدیرعامل محترم برنامه‌ها بانکی سرآمد و درخور نام بلند بانک کارآفرین داشته باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=86066
  • 10 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.