تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس قطع اینترنت برای برگزاری کنکور جزییات جدید از تغییر حقوق کارگران جمع آوری مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی تلاش تولیدکنندگان فولاد ایران برای کاهش تولید تحریم‌ها عامل کاهش مشتریان محصولات فولادی ایران افزایش ۲۰ درصدی مستمری بازنشستگان کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نوشیدنی‌های مفید در میان وعده کودکان ممنوعیت ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا

6

علیرضا جهانبخش: از امروز با تیم ملی تمرین می کنم

  • کد خبر : 7050
  • 19 دی 1397 - 15:07

علیرضا جهانبخش ستاره تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط خود گفت: خدا راشکر الان شرایط خوبی دارم و امیدوارم که زودتر به تیم ملی بازگردم . به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، علیرضا جهانبخش ستاره تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط خود گفت: خدا راشکر پس از مدت طولانی که بیرون بودم و متاسفانه با بدشانسی دچار مصدومیت شدم، الان در شرایط خوبی […]

علیرضا جهانبخش: از امروز با تیم ملی تمرین می کنم

علیرضا جهانبخش ستاره تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط خود گفت: خدا راشکر الان شرایط خوبی دارم و امیدوارم که زودتر به تیم ملی بازگردم .

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، علیرضا جهانبخش ستاره تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط خود گفت: خدا راشکر پس از مدت طولانی که بیرون بودم و متاسفانه با بدشانسی دچار مصدومیت شدم، الان در شرایط خوبی هستم و تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشته‌ام و امیدوارم که زودتر به تیم ملی بازگردم و از امروز هم به طور کامل با تیم تمرین می‌کنم. هر وقت کادرفنی صلاح بداند تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی انجام خواهم داد.

ستاره تیم فوتبال در خصوص بازی با یمن و زدن ۵ گل در بازی اول و شرایط تیم ملی بیان کرد: طبیعتا در چنین تورنمنت‌هایی بازی اول به خاطر بازتابی که دارد، بسیار مهم و تاثیر گذار است، هم کادرفنی و هم بازیکنان  اهمیت مسابقه با یمن را می دانستند و با تمام قوا به میدان رفتیم و یمن یا تیمی دیگر برای مان فرقی نداشت . هدف ما گرفتن سه امتیاز بود و خداروشکر بچه‌ها گل‌های خوبی زدند و عملکرد بسیار خوبی داشتند.

جهانبخش در ارتباط با تیم ویتنام که به سختی مقابل عراق شکست خورد، افزود: ما این بازی را تماشا کردیم و قبل از تورنمنت هم گفتیم که تیم‌ها با تمام توان خود پا به میدان می‌ گذارند و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. برخی تیم‌ها مقابل تیم های قدر بهترین بازی خود را به نمایش می گذارند و رو بروی تیم های قوی انگیزه مضاعفی دارند.عملکرد آن ها ما راهم شوک زده کرد. طبق صحبت کی روش کمترین حق آنها هم کسب یک امتیاز بود و به همین دلیل با قدرت و بازی به بازی پیش می‌رویم.

ملی پوش کشورمان در ارتباط با پیروزی ۴ بر صفر عربستان و این که په تیم هایی رقبای اصلی تیم ایران در این مسابقات هستند بیان کرد: حریفان سنتی ما مثل کره، ژاپن و استرالیا با توجه به روند  آماده سازی‌هایی که دارند همیشه جزو مدعیان محسوب می‌شوند. عربستان و حتی امارات هم که در خانه بازی می‌کند جزو تیم‌هایی هستند که می‌توانند نتیجه خوبی بگیرند. از سوی دیگر با عملکردی که ویتنام داشت می توانند شگفتی ساز این دوره باشند. به همین دلیل صعود به مراحل بالاتر سخت است، اما ما هم مانند تیم‌های دیگر با هدف پیش می‌رویم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=7050
  • 28 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.