تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس قطع اینترنت برای برگزاری کنکور جزییات جدید از تغییر حقوق کارگران جمع آوری مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی تلاش تولیدکنندگان فولاد ایران برای کاهش تولید تحریم‌ها عامل کاهش مشتریان محصولات فولادی ایران افزایش ۲۰ درصدی مستمری بازنشستگان کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نوشیدنی‌های مفید در میان وعده کودکان ممنوعیت ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا مشکل استقلال با مالک جدید پرسپولیس آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله

4

حمایت قاطع جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از رئیسی

  • کد خبر : 59274
  • 26 خرداد 1400 - 12:30
حمایت قاطع جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از رئیسی
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای ضمن دعوت آحاد ملت ایران اسلامی جهت حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات‌، حمایت قاطع خود را از «آیت‌الله رییسی» و نامزدهای «جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام کردند.

به گزارش سرویس سیاسی افق تهران، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای، حمایت خود از آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِم‏

مردم‌سالاری و توجه به آراء عمومی در انتخاب تمامی مسئولین رده‌اول کشور حتی مقام رهبری، جه بلاواسطه چه با واسطه، از نمونه های جمهوریت و از شاخصه‌های بارز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. این امر یعنی توجه به ارای عمومی که از ابتدای تشکیل نظام جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین‌ماه ۵۸ در نظام وجود داشته است؛ تا کنون نیز ادامه دارد به نحوی که مردم حماسه‌ساز ایران اسلامی بطور متوسط سالی یکبار در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و به انتخاب مسئولین کشوری خویش همت گمارده‌اند.

اینک نیز در آستانه یکی دیگر از انتخابات‌های مهم کشور قرار داریم و بحول و قوه الهی مردم عزیز ایران اسلامی در روز جمعه حماسه سیاسی دیگری را خلق خواهند کرد و با حضور پرشور و باشکوه خویش در پای صندوق‌های رأی به انتخاب دوازدهمین رئیس‌جمهوری ایران خواهند پرداخت.
در این دوره از انتخابات مانند سایر دوره‌ها و البته به شکل بیشتر و گسترده‌تری دشمنان نظام اسلامی اعم از سلطنت‌طلبان، منافقین، آمریکای جنایتکار و سایر دشمنان عنود و لجوج نظام اسلامی در تبلیغات مسموم خویش، مردم را به شرکت نکردن در انتخابات دعوت و بر تحریم انتخابات تأکید دارند و متأسفانه برخی نیز در داخل دانسته یا نادانسته بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبند و در راستای اهداف دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی و در زمین بازی آنها مردم را به شرکت نکردن در انتخابات دعوت می‌کنند.

در این بین، حتی برخی مسئولین رده‌بالای سابق نظام جمهوری اسلامی نیز همصدا با دشمنان خارجی و اذناب داخلی‌شان در حال نقش‌آفرینی هستند. حال آنکه اگر کسی نسبت به ساختارهای فعلی نظام جمهوری اسلامی و نسبت به مسئولین فعلی معترض نیز باشد، راه اصلاح از رهگذر همین انتخابات‌ها خواهد گذشت و قهر کردن با صندوق‌های رأی و خلاف جریان حرکت کردن، مشکلی را حل نخواهد کرد؛ بلکه به مشکلات موجود می‌افزاید.

متأسفانه بدلیل ناکارآمدی‌هایی که مردم عزیز ایران اسلامی از دولت کنونی شاهد بوده‌اند و مشکلاتی که در طول این ۸ سال مردم با آن دست و پنجه نرم کرده‌اند؛ که در رأس آنها مشکلات معیشتی و گرانی و تورم افسارگسیخته است؛ به همراه سایر مشکلاتی که وجود دارد؛ موجب دلسردی و یأس برخی اقشار جامعه از اصلاح وضع موجود شده و همین باعث شده است که بخشی از مردم عزیز ما تمایلی به شرکت در انتخابات و مشارکت در سرنوشت خویش نداشته باشند. در صورتی که اشتباه اساسی دقیقاً از همین‌جا ناشی می‌شود. اگر انسان وضعیت خویش را نامطلوب ببیند، طبعاً به حکم عقل باید در راستای تغییر وضعیت موجود خویش بکوشد تا به وضعیت مناسب و مطلوب برسد. در عرصه کلان سیاسی اجتماعی نیز دقیقاً همینگونه است. اگر وضعیت کشور به لحاظات مختلف، در شرایط نامناسب و نامطلوبی قرار دارد؛ راه آن تلاش و کوشش جهت تغییر وضع موجود است.

شرکت در انتخابات و رأی دادن به افراد متعهد، متخصص، کارآمد، لایق و انقلابی یکی از مهم‌ترین راه‌ها جهت تغییر وضع موجود و نیل به سمت شرایط مناسب و مطلوب می‌باشد.

از همین رو دغدغه اصلی جریان انقلابی کشور که جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی جزئی از آنها می‌باشد اصلاح وضع موجود است؛ این جریان با بررسی‌ها و مطالعات خویش، «حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی» را فرد اصلح در بین نامزدهای موجود جهت سکانداری و ریاست قوه اجرائیه کشور تشخیص داده است. جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی نیز حمایت قاطع خود را از ایشان اعلام نموده و به ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی توصیه می‌کند إن شاءالله در روز جمعه با حضور پرشور خویش در پای صندوق‌های رأی و نوشتن نام ایشان در برگه های رای، زمینه تغییر وضع موجود را فراهم نموده و نیل ایران اسلامی به قله‌های پیشرفت و سعادت را فراهم آورند.

در خصوص انتخابات  شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز جریان انقلابی کشور در قالب (جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی) با بررسی‌های متعدد خویش در شهرستان‌ها لیستی از نامزدهای اصلح را  پیشنهاد داده است. برای شهر تهران نیز که علاوه بر انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری نیز در پیش است شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی نامزدهای مورد حمایت خویش را اعلام داشته است که برای مجلس شورای اسلامی “جناب آقای محمداسماعیل کوثری”  و برای میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری “حضرات آیات اعرافی، سعدی و مومن” نامزدهای اصلح و مورد تایید شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی می‌باشند.

در پایان جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن دعوت آحاد ملت ایران اسلامی جهت حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات‌های پیش رو جهت تغییر وضع موجود و رسیدن به وضع مطلوب و شایسته مردم عزیز ایران اسلامی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان خبیث این نظام مقدس و مردمی، بار دیگر حمایت قاطع خود از “حضرت آیت الله سیدابراهیم رییسی” در انتخابات ریاست جمهوری و نامزدهای “جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی” در سایر انتخابات پیش رو را اعلام می نماید.
به امید پیروزی ملت ایران اسلامی در این آزمون بزرگ و تاریخی انشاءالله».

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=59274
  • 20 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.