تاریخ : دوشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۰ : 8 رمضان 1442 Monday, 19 April , 2021
4

کاهش واسطه‌ها در توزیع میوه و تره‌بار

  • کد خبر : 51245
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
کاهش واسطه‌ها در توزیع میوه و تره‌بار
رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: هدف از راه‌اندازی بازارهای میوه و تره‌بار، کاهش واسطه‌ها در توزیع محصولات مدنظر است اما اگر بخواهیم واقع‌بینانه به عملکرد سازمان میادین نگاه کنیم، باید بررسی شود که آیا واقعاً واسطه‌ها حذف شده‌اند یا خیر.

به گزارش سرویس شورای شهری افق تهران، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اظهار داشت: در سال‌های دور، شبکه توزیع ناکارآمد محصولات غذایی و کشاورزی باعث شد که دولت‌ها به فکر یک ساماندهی در این زمینه بیفتند.

وی افزود: هدف از راه‌اندازی بازارهای میوه و تره‌بار، کاهش واسطه‌ها در توزیع محصولات مدنظر است. خوشبختانه سازمان میادین نمره قبولی خوبی در عملکرد خود گرفته و نظر مساعد مردم را جلب کرده‌است.

رئیس شورای شهر اذعان کرد: اما اگر بخواهیم واقع‌بینانه به عملکرد سازمان میادین نگاه کنیم، باید بررسی شود که آیا واقعاً واسطه‌ها حذف شده‌اند یا خیر.

هاشمی تصریح کرد: اگر به روند توزیع میوه از طریق این سازمان نگاه کنیم، شاهد هستیم که قیمت میوه از محل اصلی تهیه آن با قیمتی که به دست شهروندان می‌رسد، حدود ۱۰ برابر تفاوت دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به همین منظور هنوز به اهداف اصلی این سازمان یعنی حذف واقعی واسطه‌ها و کاهش قیمت‌ها نرسیده‌ایم. هرچند قیمت‌ها کاسته شده اما به هدف اصلی سازمان میادین هنوز نرسیده‌ایم و هنوز در نحوه واگذاری غرفه‌ها، قیمت غرفه‌ها و قیمت محصولات مشکلاتی وجود دارد و همچنین از تلاش تمامی همکارانم در این سازمان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://ofoghtehran.ir/?p=51245

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی