تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس قطع اینترنت برای برگزاری کنکور جزییات جدید از تغییر حقوق کارگران جمع آوری مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی تلاش تولیدکنندگان فولاد ایران برای کاهش تولید تحریم‌ها عامل کاهش مشتریان محصولات فولادی ایران افزایش ۲۰ درصدی مستمری بازنشستگان کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نوشیدنی‌های مفید در میان وعده کودکان ممنوعیت ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا مشکل استقلال با مالک جدید پرسپولیس آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران

9

افزایش حقوق کارمندان در راه است

  • کد خبر : 4743
  • 27 آبان 1397 - 10:34
افزایش حقوق کارمندان در راه است

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان این که دولت سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی را رعایت خواهد کرد گفت: در سال ۹۸ میزان افزایش حقوق کارمندان دولت بیش از سال های ۹۶ و ۹۷ خواهد بود. به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران ،  محمد باقر نوبخت در تشریح برنامه های اشتغال و تولید […]

افزایش حقوق

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان این که دولت سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی را رعایت خواهد کرد گفت: در سال ۹۸ میزان افزایش حقوق کارمندان دولت بیش از سال های ۹۶ و ۹۷ خواهد بود.

به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران ،  محمد باقر نوبخت در تشریح برنامه های اشتغال و تولید در حوزه کشاورزی که با حضور وزیر جهادکشاورزی برگزار شد گفت: دولت سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی را رعایت خواهد کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین در مورد افزایش حقوق کارمندان در سال آینده گفت: در سال ۹۸ میزان افزایش حقوق کارمندان بیش از سال های ۹۶ و ۹۷ خواهد بود.
وی با با بیان اینکه، مردم مباحثی از جمله رشد اقتصادی، فرصت شغلی جدید و تثبیت اشتغال موجود را از ما طلب می کنند، گفت:درامدهای ارزی به عنوان یک متغیر برون زا با تغییراتی همراه بوده که با تلاش مسئولان بانک مرکزی هم اکنون در وضعیت تثبیت شده قرار دارد.
نوبخت با اشاره به گزارش‌های بین‌المللی در خصوص وضعیت اقتصادی کشور خاطر نشان کرد، آمریکایی‌ها اعتراف می‌کنند که ایران یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است.
و طبق گزارشات بین‌المللی، ایران هجدهمین اقتصاد بزرگ جهان است و قطعاً کشور کوچکی نیستیم که با یک تحریم ملت‌ها را از پای درآورند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی تفاهم شد تا با تامین سرمایه مورد نیاز، حداقل ۸۲ هزار فرصت شغلی جدید در حوزه کشاورزی طی سه برنامه در ۱۰ رسته فعالیت ایجاد شود.
که ۶ رسته آن برای تثبیت اشتغال موجود تعریف شد.همچنین به عنوان برنامه سوم توسعه باغات در مناطق مرزی در دستور کار است.
وی افزود، این سرمایه گذاری ها در راستای تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۷ میباشد، هدف اصلی این تبصره ایجاد یک میلیون فرصت شغلی در سال ۹۷ بوده باید بر این نکته تاکید کرد که ایجاد فرصتهای شغلی جدید ارتباطی با تحریمهای امریکا ندارد.
معاون رئیس جمهور با اشاره به خودکفایی گندم تصریح کرد:امروز از واردات ۱۰ میلیون تنی گندم بی نیاز هستیم، امسال یک ماه زودتر پرداخت‌های گندم پرداخت شد، ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان گندم خریداری شد که این رقم ۷ درصد بیش از پیش‌بینی‌ها بود.
نوبخت در مورد پرداخت‌های عمرانی نیز گفت: تاکنون ۳۱ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی پول پرداخت شده که به صورت نقد و اوراق بود.

وی افزود، حدود ۸۸۶ میلیارد تومان برای برنامه های اشتغال زایی یارانه در نظر گرفته شده است و تامین این مبالغ ارتباطی به مساله تحریمها ندارد.

معاون رئیس جمهور همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص بسته های حمایتی از اقشار محروم گفت: با تقسیم کاری که صورت گرفته وزارت تعاون مسئول این طرح میباشد و سازمان برنامه وظیفه تامین مالی این طرح را بر عهده دارد.
نوبخت ادامه داد، منابع این طرح از محل ما به التفاوت خوراک پتروشیمیها تامین خواهد شد.
وی همچنین تاکید کرد، در پرداخت یارانه های نقدی مشکلی نداریم و منابعی از خزانه برای پرداخت یارانه تخصیص پیدا نمیکند چراکه محل تامین یارانه ها تغییر کرده و از این بابت مشکلی وجود ندارد.
انتهای پیام
شهر خبر/
لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=4743
  • 59 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.