تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس قطع اینترنت برای برگزاری کنکور جزییات جدید از تغییر حقوق کارگران جمع آوری مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی تلاش تولیدکنندگان فولاد ایران برای کاهش تولید تحریم‌ها عامل کاهش مشتریان محصولات فولادی ایران افزایش ۲۰ درصدی مستمری بازنشستگان کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نوشیدنی‌های مفید در میان وعده کودکان ممنوعیت ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا

8

دستگیری ۱۴۶ نفر از اوباش پایتخت

  • کد خبر : 45652
  • 21 آبان 1399 - 15:25
دستگیری ۱۴۶ نفر از اوباش پایتخت
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، عنوان کرد: ششمین مرحله از طرح اقتدار از سوی پلیس امنیت و با همکاری دیگر بخش ها در پلیس به مرحله اجرا درآمد و در جریان آن ۱۴۶ نفر از اراذل و اوباش سطح دار اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس، حمل سلاح، شرارت، قدرت نمایی و ... کرده بود دستگیر شدند.

به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران، سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، گفت: ششمین مرحله از طرح اقتدار از سوی پلیس امنیت و با همکاری دیگر بخش ها در پلیس به مرحله اجرا درآمد و در جریان آن ۱۴۶ نفر از اراذل و اوباش سطح دار اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس، حمل سلاح، شرارت، قدرت نمایی و … کرده بود دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد در قالب ۱۳۱ باند فعالیت داشتند. منظور از باند گروه هایی است که بیشتر از دو نفر از اوباش در آن با هم حضور داشتند.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد:  ۵۲ نفر از دستگیرشدگان از اوباش گران و ۷۸ نفر به دلیل مزاحمت بالای نوامیس بازداشت شده اند. همچنین سه نفر نیز که اقدام به حمل سلاح کرده بودند دستگیر شدند.

به گفته سردار رحیمی در مجموع از افراد دستگیر شده هفت قبضه سلاح گرم، ۳۰ فقره سلاح سرد و ۱۳ درستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف و ضبط شده است. همچنین ۲۴ واحد صنفی نیز که به محل و پاتوقی برای حضور اوباش بدل شده بودند پلمب شد. این موارد شامل برخی از باشگاه های بدنسازی، قهوه خانه ها و … بود.

وی همچنین اظهار کرد: پلیس در فضای مجازی نیز بر عملکرد اراذل و اوباش اشراف و نظارت دارد به طوری که ۱۲۰ تارنما که اقدام به انتشار فیلم و تصاویر و مطالب مرتبط با اراذل و اوباش کرده بوده و آن را ترویج می دادند شناسایی شده اند که ۳۵ مورد فعالیت‌شان مجرمانه بود و ۹ مورد نیز مسدود شد. همچنین پنج نفر از گردانندگان این فضاها نیز دستگیر شدند.

به گفته رئیس پلیس پایتخت  ۵۷ محله و مکان نیز که به محلی برای تردد و حضور اراذل و اوباش بدل شده بود در این مرحله از طرح اقتدار، پاکسازی شد.

سردار رحیمی تصریح کرد: برخی وبسایت ها که مدیریت شان در داخل کشور نیز قرار دارد تخلفات متعدد و مکرری دارند و اموال مسروقه و بعضا حتی مسائل ضد اخلاقی نیز در آنها وجود دارد که باید با اینها برخورد شود. شکایت مردم نیز در این زمینه زیاد شده است. ما از مردم می خواهیم که در این زمینه شکایت خود را ثبت کنند و در بحث موارد مسروقه پلیس آگاهی و در بحث موارد اخلاقی پلیست امنیت ورود می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=45652
  • 49 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.