تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس قطع اینترنت برای برگزاری کنکور جزییات جدید از تغییر حقوق کارگران جمع آوری مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی تلاش تولیدکنندگان فولاد ایران برای کاهش تولید تحریم‌ها عامل کاهش مشتریان محصولات فولادی ایران افزایش ۲۰ درصدی مستمری بازنشستگان کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نوشیدنی‌های مفید در میان وعده کودکان ممنوعیت ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا مشکل استقلال با مالک جدید پرسپولیس آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد

5

جذب ۳ سهمیه جهانی

  • کد خبر : 43505
  • 09 مهر 1399 - 9:00
جذب ۳ سهمیه جهانی
سرمربی تیم کشتی فرنگی فولاد اکسین خوزستان بیان‌کرد:که در لیگ امسال سه سهمیه جهانی خود یعنی پویا ناصرپور، امین کاویانی‌نژاد و رامین طاهری را جذب کردیم.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، مجید قائدی، سرمربی تیم کشتی فرنگی فولاد اکسین خوزستان اظهار‌کرد: برای برگزاری لیگ برتر کشتی، پروتکل‌های سختی را در نظر گرفته‌اند. همه این موارد برای سلامتی کشتی‌گیران، مربیان و عوامل برگزار کننده است. فولاد اکسین خوزستان به عنوان یکی از تیم‌های شرکت کننده در لیگ همه تلاش خود را برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌دهد و در حد توان خود در این زمینه با مسوولان برگزار کننده همکاری خواهیم داشت.

وی تصریح‌کرد: البته جا دارد از مسئولان فدراسیون کشتی و سازمان لیگ به دلیل هماهنگی و برگزاری لیگ برتر تشکر و قدردانی کنم چرا که لیگ برای معیشت ورزشکاران و مربیان تاثیر زیادی دارد؛ تیم کشتی فرنگی فولاد اکسین خوزستان را در گرمای ۵۰ درجه خوزستان جمع و جور کردیم و با توجه به اینکه سالن‌ها بسته بود، تمرینات میدانی و هوازی را برای آماده‌سازی کشتی‌گیران در نظر گرفتیم و حضور این تیم با مساعدت مدیرعامل شرکت فولاد اکسین انجام گرفت.

این مربی کشتی افزود: تیم اکسین با نفرات کاملا بومی از استان خوزستان تشکیل شده و در گروه نخست لیگ با تیم‌های آریو برزن بهبهان، رعد پدافند هوایی، سیرجان و سینا صنعت خوزستان هم‌گروه هستیم. در این گروه تیم سینا صنعت از تیم‌های خوب سال‌های اخیر لیگ بوده که سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ و حتی جام باشگاه‌های جهان را نیز دارد. تیم فولاد اکسین امسال برای نخستین مرتبه وارد لیگ شده است.

قائدی همچنین با انتقاد از حضور تعداد زیادی از کشتی‌گیران شاخص خوزستانی در سایر تیم‌ها، یادآور‌شد: تعداد زیادی از کشتی‌گیران خوب خوزستان به دلیل سرباز بودن جذب تیم رعد پدافند هوایی و برخی دیگر به تیم بازار بزرگ ایران پیوستند. برخی تیم‌ها به دلیل شرایط خوب مالی در هر وزن ۲ فرنگی‌کار خوب را جذب کرده‌اند تا در ادامه راه بتوانند به آسانی عنوان قهرمانی را از آن خود کنند که این اقدام خوبی نیست.

وی این را هم گفت که  که در لیگ امسال سه سهمیه جهانی خود یعنی پویا ناصرپور، امین کاویانی‌نژاد و رامین طاهری را جذب کردیم و البته مهرداد مردانیسابقه حضور در پیکارهای جهانی را دارد و همچنین پارسا نظری در سنگین وزن و عظیم گرمس. یری را نیز در ترکیب تیم خود داریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=43505
  • 24 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.