تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس قطع اینترنت برای برگزاری کنکور جزییات جدید از تغییر حقوق کارگران جمع آوری مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی تلاش تولیدکنندگان فولاد ایران برای کاهش تولید تحریم‌ها عامل کاهش مشتریان محصولات فولادی ایران افزایش ۲۰ درصدی مستمری بازنشستگان کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نوشیدنی‌های مفید در میان وعده کودکان ممنوعیت ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا مشکل استقلال با مالک جدید پرسپولیس آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران

7

توافق اولیه با رسن / تکذیب استعفای گل محمدی

  • کد خبر : 41398
  • 11 شهریور 1399 - 14:02
توافق اولیه با رسن / تکذیب استعفای گل محمدی
سرپرست باشگاه پرسپولیس بیان‌کرد: توافق اولیه برای تمدید قرارداد بشار رسن انجام شد و خبر استعفای یحیی گل محمدی واقعیت ندارد.

به گزارش سرویس ورزش افق تهران، مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس با حضور در جمع هواداران معترض به وضعیت باشگاه پرسپولیس که در مقابل ساختمان مدیریتی سرخپوشان تجمع کرده بودند به ارائه توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس پرداخت و اظهار‌کرد: حق تمام هواداران است که انتقاد کرده و اعتراض کنند. قطعاً صحبت‌هایم باعث حل مشکلات خواهد شد.

وی درباره ابهامات موجود در نقل و انتقالات این باشگاه تصریح‌کرد: سرپرست و سرمربی تیم لیستی را به ما دادند و اعلام کردند که پس از دربی پایتخت که ششم شهریور ماه برگزار شد، وارد مذاکره با این بازیکنان شویم تا تمرکز اعضای فعلی پرسپولیس برای دیدار با استقلال رقم نخورد؛ با بازیکنان مد نظر صحبت کردیم که با سه نفر از آنها به توافق رسیدیم و سایر آنها نیز در حال مذاکره با باشگاه هستند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت بشار رسن با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد، یادآور شد: او ۱۳۸هزار دلار از فصل قبل طلب دارد که من گفتم تا شنبه پرداخت خواهم کرد، بشار هم قبول کرد و توافق اولیه نیز برای تمدید قرارداد انجام شد؛ هرگز به او نگفتم که «تخفیف بده» بلکه از من خواست که ۱۰ درصد روی مبلغ فعلی قراردادش بیاورم، من هم گفتم «چشم». قرار بود امروز برای امضای توافق اولیه در باشگاه حاضر شود که با توجه به وضعیت موجود، به فردا موکول شد.

رسول‌پناه درباره رفتار مهدی ترابی که منجر به فسخ قرارداد این باشگاه شد، گفت: ترابی موضوعی را مطرح کرد که اگر شما هم در جریان قرار بگیرید، به او حق می‌دهید؛ از من خواسته تا امروز نگویم و قرار است همین امروز درباره ماندن در پرسپولیس نظر بدهد. اگر ترابی جواب نداد، موضوع او را همین فردا اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه‌داد: من درباره عملکرد و ریخت‌وپاش‌های مالی مدیرعامل قبلی باشگاه نظری نمی‌دهم بلکه پرونده مدیریتی آنها در اختیار نهادهای نظارتی است و باید در آنجا پاسخگو باشیم. زمانی به باشگاه آمدم که آقایان با کارگزاری قرارداد بسته بودند و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی وجود داشت؛ ریسک کردم و کار را پیش بردم تا مشکلات را حل کنم؛ من توانستم کف قراردادی با کارگزار را به ۱۱۰ میلیارد تومان برسانم. سال قبل ۵۰ میلیارد بود اما امسال به این عدد رساندیم.

این مقام مسئول درباره پرداخت طلب برانکو ایوانکوویچ نیز افزود: در وضعیت فعلی ۳۰ درصد از طلب ۵۰ میلیاردی را پرداخت کردیم. این مورد خیلی بزرگی است؛ در مورد عدم تمدید با بازیکنان فعلی باید حقیقتی را بگویم؛ برخی بازیکنان پرسپولیس رقم های نجومی برای تمدید گفته اند.

رسول پناه در مورد ماندن یا رفتن شجاع خلیل زاده خاطرنشان‌کرد: دیروز با بازیکنان جلسه داشتم. آنها گفتند طوری قرارداد نبندید که یک نفر ۱۳ میلیارد و یک نفر ۲ میلیارد بگیرد. این تفاوت ها خطرناک است؛ وحید امیری از یک باشگاه قطری پیشنهاد دارد اما برای رفتن دچار تردید است. امیری بندی در قراردادش دارد که نمی توانیم جلوی او را برای رفتن بگیریم؛ خبر استعفای یحیی گل محمدی حقیقت ندارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=41398
  • 22 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.