به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، مهندس صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران که در تشریح ویژگی های فنی پروژه احداث بلوار استادمعین جنوبی سخن می گفت، ضمن اعلام مطلب فوق افزود: خیابان کامل معبری است که در آن برای تمام موارد بهره برداری از قبیل جمعآوری و هدایت آبهای سطحی، برخورداری از مسیرهای مجزای کندرو و تندرو، مسیر دوچرخهسواری و مسیر پیادهراه چاره اندیشی شده باشد و ادامه جنوبی بلوار استادمعین از تمام ویژگی های فوق برخوردار است.
وی با بیان آنکه شهروندان ساکن در محلات سی متری جی و استادمعین بیش از ۶۰ سال منتظر گشایش این معبر بودند تا به این ترتیب از بن بست ترافیکی خارج شوند، یادآور شد: از این پس ساکنان این محلات که با بن بستی به نام پادگان جی مواجه بودند، میتوانند با استفاده از بلوار استادمعین جنوبی از میانه این پادگان عبور کنند و به شمالیترین نقطه بلوار استادمعین و بزرگراه شیخ فضلالله نوری دسترسی یابند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با یادآوری اینکه پروژه احداث بلوار استادمعین جنوبی از سال ۱۳۹۳ آغاز اما پس از مدت کوتاهی متوقف شد، لزوم نهایی شدن توافقات با ارتش به عنوان مالک اصلی پادگان جی را دلیل عمده توقف عملیات اجرایی ذکر و اضافه کرد: از سال ۱۳۹۷ اجرای پروژه از سرگرفته شد و همزمان با ارتش جمهوری اسلامی توافق شد تا عملیات عمرانی در فضای داخلی پادگان ادامه پیدا کند و دیوارها پس از قطعی شدن توافقات، برداشته شود. سرانجام توافقات لازم با ارتش به مرحله نهایی رسید و طی هفته ای که گذشت بلوار استادمعین جنوبی وارد مسیرهای شریانی منطقه ۹ شد.
انتهای پیام/