تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس قطع اینترنت برای برگزاری کنکور جزییات جدید از تغییر حقوق کارگران جمع آوری مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی تلاش تولیدکنندگان فولاد ایران برای کاهش تولید تحریم‌ها عامل کاهش مشتریان محصولات فولادی ایران افزایش ۲۰ درصدی مستمری بازنشستگان کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نوشیدنی‌های مفید در میان وعده کودکان ممنوعیت ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا مشکل استقلال با مالک جدید پرسپولیس آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله

5

بلوار استادمعین جنوبی، نقطه عطف تغییر نگرش در احداث معابر شهری

  • کد خبر : 40095
  • 25 مرداد 1399 - 12:19
بلوار استادمعین جنوبی، نقطه عطف تغییر نگرش در احداث معابر شهری
بیش از 80 درصد از ایده ها و معیارهای لازم برای احداث یک "خیابان کامل" در پروژه احداث بلوار استادمعین جنوبی رعایت شده است.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، مهندس صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران که در تشریح ویژگی های فنی پروژه احداث بلوار استادمعین جنوبی سخن می گفت، ضمن اعلام مطلب فوق افزود: خیابان کامل معبری است که در آن برای تمام موارد بهره برداری از قبیل جمع‌آوری و هدایت آبهای سطحی، برخورداری از مسیرهای مجزای کندرو و تندرو، مسیر دوچرخه‌سواری و مسیر پیاده‌راه چاره اندیشی شده باشد و ادامه جنوبی بلوار استادمعین از تمام ویژگی های فوق برخوردار است.

وی با بیان آنکه شهروندان ساکن در محلات سی متری جی و استادمعین بیش از ۶۰ سال منتظر گشایش این معبر بودند تا به این ترتیب از بن بست ترافیکی خارج شوند، یادآور شد: از این پس ساکنان این محلات که با بن بستی به نام پادگان جی مواجه بودند، می‌توانند با استفاده از بلوار استادمعین جنوبی از میانه این پادگان عبور کنند و به شمالی‌ترین نقطه بلوار استادمعین و بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری دسترسی یابند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با یادآوری اینکه پروژه احداث بلوار استادمعین جنوبی از سال ۱۳۹۳ آغاز اما پس از مدت کوتاهی متوقف شد، لزوم نهایی شدن توافقات با ارتش به عنوان مالک اصلی پادگان جی را دلیل عمده توقف عملیات اجرایی ذکر و اضافه کرد: از سال ۱۳۹۷ اجرای پروژه از سرگرفته شد و همزمان با ارتش جمهوری اسلامی توافق شد تا عملیات عمرانی در فضای داخلی پادگان ادامه پیدا کند و دیوارها پس از قطعی شدن توافقات، برداشته شود. سرانجام توافقات لازم با ارتش به مرحله نهایی رسید و طی هفته ای که گذشت بلوار استادمعین جنوبی وارد مسیرهای شریانی منطقه ۹ شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=40095
  • 52 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.