تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس قطع اینترنت برای برگزاری کنکور جزییات جدید از تغییر حقوق کارگران جمع آوری مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی تلاش تولیدکنندگان فولاد ایران برای کاهش تولید تحریم‌ها عامل کاهش مشتریان محصولات فولادی ایران افزایش ۲۰ درصدی مستمری بازنشستگان کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نوشیدنی‌های مفید در میان وعده کودکان ممنوعیت ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا

7

واکنش زیدان به جدایی مسی

  • کد خبر : 37314
  • 13 تیر 1399 - 12:27
واکنش زیدان به جدایی مسی
سرمربی تیم رئال مادرید بیان کرد: امیدواریم لیونل مسی از بارسلونا جدا نشود چون او در لالیگا بازی می‌کند و ما در این لیگ بهترین‌ها را می‌خواهیم داشته باشم.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران،  زین‌الدین زیدان که شاگردانش بامداد امروز (جمعه) به لطف گلی گه سرخیو راموس در دقیقه ۷۹ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، با نتیجه یک بر صفر از سد میهمان خود، ختافه گذشتند و ضمن کسب ششمین برد متوالی‌شان از زمان از سرگیری این بازی‌ها، اختلاف خود در صدر جدول را با بارسلونا به چهار امتیاز افزایش دادند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «موویستار» اسپانیا گفت: این سه امتیاز دیگر و البته سه امتیاز خیلی مهم بود که به دستش آوردیم. ما باید این بازی را می‌بردیم. برای ما چیزی تغییر نکرده و پنج فینال دیگر باقی مانده است.

وی افزود: ما هنوز چیزی نبرده‌ایم. می‌دانم وضعیت چه شکلی است و تا زمانی که لیگ به پایان نرسیده نمی‌توانیم چیزی بگوییم. باید همین روند و سختکوشی را در پیش بگیریم. خوشحالیم و به این تیم افتخار می‌کنیم. تلاش و همبستگی که ما در این بازی از خود نشان دادیم، خیلی خوب است. انجام بازی آن هم هر سه روز یکبار داستان جدیدی است. امروز ما زیاد به دردسر افتادیم و در بازی با اسپانیول (آن بازی را هم رئال یک بر صفر برنده شد) هم شرایط مشابهی داشتیم. ما در بازی قبلی‌مان مقابل اسپانیول قعرنشین بازی کردیم، اما آنها همیشه شرایط را برای ما دشوار می‌کنند. به هر حال بدون سختی کشیدن نمی‌توانید به چیزی دست پیدا کنید.

سرمربی رئال مادرید که شاگردانش در بازی بعدی‌شان باید در خانه اتلتیک بیلبائو به میدان بروند، تصریح کرد: می‌دانستیم که در این بازی خیلی به دردسر خواهیم افتاد. بازیکنان ختافه با شدت بالایی ما را تحت‌فشار قرار دادند که البته این امری طبیعی بود. ما اما صبور بودیم و می‌دانستیم به گل خواهیم رسید. این کاری بود که انجام دادیم و باید به بازیکنانم بابت انجام این کار تبریک بگویم چون در این شرایط حفظ وضعیت فیزیکی و ذهنی کار ساده‌ای نیست.

زیدان همچنین در واکنش به شایعه احتمال جدایی فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا از این تیم در پایان فصل جاری اظهار داشت: نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما امیدواریم لیونل مسی از بارسلونا جدا نشود چون او در لالیگا بازی می‌کند و ما در این لیگ بهترین‌ها را می‌خواهیم داشته باشم.

زیزو همچنین در تمجید از کاپیتان تیمش که در این دیدار در چهارصد و پنجاهمین بازی لالیگایی‌اش موفق شد صدمین گل دوران باشگاهی‌اش را به ثمر برساند و شمار گل‌های زده‌اش در فصل جاری لالیگا را هم به عدد ۹ رساند، خاطرنشان کرد: کاپیتان ما رهبر ما در زمین و همچنین خارج از زمین است. راموس بازیکنی تکرارنشدنی است. او بازیکنی منحصربه‌فرد است و می‌دانیم که او چه چیزهایی را به بازیکنان دیگر منتقل می‌کند. برای سرخیو بابت گلی که به ثمر رساند، خوشحالم چون او هر موقع که پشت ضربه پنالتی می‌ایستد، اعتماد به نفس بالایی دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=37314
  • 49 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.