تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس قطع اینترنت برای برگزاری کنکور جزییات جدید از تغییر حقوق کارگران جمع آوری مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی تلاش تولیدکنندگان فولاد ایران برای کاهش تولید تحریم‌ها عامل کاهش مشتریان محصولات فولادی ایران افزایش ۲۰ درصدی مستمری بازنشستگان کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نوشیدنی‌های مفید در میان وعده کودکان ممنوعیت ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا

6

بارسلونا به دستیار جنجالی؛ با قدرت ادامه بده!

  • کد خبر : 27933
  • 15 اسفند 1398 - 17:00

باشگاه بارسلونا از شیوه پوشش رسانه ای اعتراضات دستیار کیکه ستین در جریان ال کلاسیکو ناراضی است ولی به خود او گفته است که با قدرت ادامه دهد. به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، به نقل از مارکا، دو روز پس از ال کلاسیکو بود که شبکه موی استار که حق پخش بازی های لالیگا […]

باشگاه بارسلونا از شیوه پوشش رسانه ای اعتراضات دستیار کیکه ستین در جریان ال کلاسیکو ناراضی است ولی به خود او گفته است که با قدرت ادامه دهد.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، به نقل از مارکا، دو روز پس از ال کلاسیکو بود که شبکه موی استار که حق پخش بازی های لالیگا در اسپانیا را برعهده دارد تصاویر عجیبی از ادر سارابیا دستیار کیکه ستین سرمربی بارسلونا روی نیمکت این تیم منتشر کرد.
سارابیا در اکثر دقایق از عملکرد بازیکنان بارسا ناراضی بود و بعضا روی نیمکت بد و بیراه هم می گفت. او بر خلاف کیکه ستین روی نیمکت بسیار عصبانی بود و حرکات او بازتاب گسترده ای هم در رسانه ها داشت. لب خوانی حرف های او نیز نشان می داد که او به خصوص به گریزمان و دی یونگ اعتراض دارد.
باشگاه بارسلونا البته نسبت به این خرکات اعتراضی ندارد و حتی به سارابیا گفته است که با همین جدیت به کار خود ادامه دهد ولی سعی کند روی نیمکت و در مقابل دوربین ها کنترل بیشتری روی حرف ها و حرکاتش داشته باشد.
از سوی دیگر بارسلونا و چند باشگاه دیگر لالیگا نسبت به این تصاویر پخش شده معترض شده اند و معتقدند حریم خصوصی کادر فنی و بازیکنان روی نیمکت باید رعایت شود. مووی استار اما در پاسخ گفته است که مبالغ هنگفتی به باشگاه ها پرداخت می شود تا تمام اتفاقات درون زمین و نیز مسائل حاشیه ای به تصویر کشیده شود و از این حیث شبکه هیچ قانونی را زیر پا نگذاشته است.
به نظر می رسد در ادامه شاهد دعوای حقوقی بیشتری در این زمینه باشیم و باشگاه ها خواهان رعایت بیشتر حریم خصوصی نیمکت نشینان شوند.

انتهای پیام/

منبع: ورزش ۳

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=27933
  • 60 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.