با اعلام جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان، متهم با به کارگیری ۶ شماره تلفن مختلف نزدیک ۲ هزار بار با مرکز فوریتهای پلیسی تماس گرفته و مأموریتهای محوله پلیس ۱۱۰ را مختل کرده بود.
به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران، سرهنگ عباسعلی بهدانیفرد ضمن اعلام خبر بازداشت مزاحم تلفنی پلیس ۱۱۰ در استان هرمزگان بیان کرد: اپراتورهای مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام کردند فردی ناشناس مکرر با تماس با سامانه پلیس ۱۱۰، اقدام به مزاحت تلفنی می کرد که توسط مسئولان استان هرمزگان در مراجع قضایی معرفی و علیه این مزاحم تلفنی طرح شکایت شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان در ادامه بیان کرد: متهم با به کارگیری ۶ شماره تلفن مختلف نزدیک ۲ هزار بار با مرکز فوریتهای پلیسی تماس گرفته و مأموریتهای محوله پلیس ۱۱۰ را مختل کرده بود.
وی خاطر نشان کرد: با تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم فردی با نام “م.ب” است که توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی و در بررسی ها ثابت شد وی از متهمان سابقه داری است که بارها سابقه اذیت و آزار افراد مختلف را داشته و اکنون متواری است.
این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: با تلاش های شبانهروزی و با پیگیری های مقام قضایی متهم در یک عملیات مخفی دستگیر و برای صدور حکم کیفری پس از بازجویی ها و اقدامات تکمیلی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس شد..
بهدانیفرد خاطر نشان کرد: ضرورت وجود سامانه مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ خدمترسانی و تسریع روند پاسخگویی به هموطنان است و مزاحمت های برخی افراد موجب اختلال در سیستم پیامرسانی و از بین رفتن حقوق قانونی شهروندان میشود.
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان در ادامه بیان کرد: مشکلات خانوادگی و تنش های روحی و روانی در فضای پر استرس خانواده و عدم ثبات در خانواده از عوامل اصلی در ایجاد نابه هنجاری ها در جامعه است که باید به دقت بررسی شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس بدون تردید در چهارچوب وظایف قانونی و ایفای صحیح رسالت های سازمانی با متخلفان به صورت قانونی برخورد می کند.
انتهای پیام/