ابراهیم رضایی

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس بیان کرد: بدون تردید عملکرد روحانی در انتخابات آتی تاثیر گذاشته و اصلاح طلبان با اقبال کم  مردم روبرو خواهند داشت.

به گزارش سرویس سیاسی افق تهران، ابراهیم رضایی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس بیان کرد: عملکرد روحانی تاثیر زیادی در رای اصلاح طلبان در انتخابات بعدی خواهد داشت، برخی شخصیت های اصلاح طلب این روزها عملکرد دولت را مورد انتقاد قرار می دهند که این مسئله حاکی از این است که این افراد قصد دارند از پاسخگویی فرار کنند و به نوعی راه خود را از دولت جدا کنند.

وی افزود: در واقع این اقدام نمایندگان به این معنی است که اصلاح طلبان نگران آینده سیاسی خود هستند و از واکنش مردم نسبت به عملکرد دولت، دچار پریشانی شده اند و به هر طریقی سعی می‌کنند که عملکرد خود را از دولت جدا کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خاطر نشان کرد: مردم همه چیز را خوب به یاد دارند و شعارها و صحبت های شخصیت های اصلاح طلب در حمایت از دولت را فراموش نکردند و بدون تردید تمام آنان در شرایط فعلی کشور نقش دارند و باید پاسخگو باشند.

رضایی تصریح کرد: اصلاح طلبان در زمان انتخابات تمام انرژی خود را صرف حمایت از روحانی کردند و ضمن این که اعضای فراکسیون امید و مستقلین مجلس هم در هر شرایطی حامی دولت روحانی بودند که آنان هم باید پاسخگوی عملکرد دولت باشند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان هنوز هم عملکرد دولت احمدی نژاد را به اصولگرایان نسبت می دهند، در حالی که احمدی نژاد در دو سال آخر ریاست جمهوری خود به صورت رسمی  اعلام کرد که به جریان اصولگرایی ارتباطی ندارد و راهش جداست و اصولگرایان هم عملکرد احمدی نژاد را قبول نداشتند اما با این حال اصلاح طلبان همچنان عملکرد احمدی نژاد را به اصولگرایان نسبت می دهند.

نماینده مردم خمین در مجلس تصریح کرد: عملکرد امروز روحانی به پای اصلاح طلبان نوشته شده است و کسانی که به هر نحوی تلاش می کنند خود را از دولت جدا کنند، به جایی نمی رسند و بدون تردید این مسئله در انتخابات آتی تاثیر گذاشته و اصلاح طلبان شانس کمی خواهند داشت.

انتهای پیام/