به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، یکی از مشکلاتی که امروزه شهروندان در فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای با آن روبرو هستند صف های شلوغ صندوق برای پرداخت صورتحساب است که ممکن است خیلی از مشتریان را از خرید محصولات مورد نیاز از هایپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ منصرف کند.
در همین راستا، شرکت شهروند به عنوان یکی از معتبر ترین فروشگاه های زنجیره ای در سطح کشور که با بهره گیری از خلاقیت و استفاده از طرح های نوین، مسئولیت های اجتماعی خود را در قبال خدمت رسانی و آسایش بیشتر شهروندان به بهترین شکل ممکن ایفا کرده و با استفاده از صندوقهای سیار توانسته این مشکل را نیز حل کند و این امکان را مشتریانی که خرید های خرد و کوچکی دارند، فراهم می کند تا با خیال راحت و بدون دغدغه اقلام مصرفی خود را تامین کنند و صورتحساب آن را از طریق صندوق های سیاری که برای رفاه حال مشتریان در محل فروشگاه قرار داده شده پرداخت کنند.
صندوقهای سیار توسط یک محرک مکانیکی در میان قفسه های فروشگاهی در حال تردد است و این امکان را به مشتریان می دهند تا در لحظه انتخاب محصول صورتحساب مورد نظر را پرداخت کرده و فرآیند خرید را تکمیل کنند،شرکت شهروند با بهره گیری از صندوق های سیار در فضای فروشگاهی خود علاوه بر صرفه جویی در زمان، سرعت خدمات رسانی به مشتریان را افزایش داده تا شهروندان برای خرید مایحتاج ضروری خود مجبور به تحمل صف های طولانی صندوق نشوند و در محیطی آرام و به دور از استرس، علاوه بر تامین اقلام مصرفی خود ساعت هایی را در کنار خانواده با آسودگی خاطر به گشت و گذار و تفریح بپردازند.
مجموعه شهروند، در راستای مشتری مداری و آسایش بیشتر شهروندان با بهره گیری از ایده های نو و خلاقانه همواره تلاش کرده تا فضایی دلنشین و مطلوب را برای مشتریان خود فراهم کند که خدمت رسانی به شهروندان در این فضا با سرعت بیشتری انجام میشود.
اقدامات موثر مجموعه شهروند در حوزه مشتری مداری و رفاه بیشتر شهروندان در دو سال اخیر ، موجب شده تا مشتریانی که از فضای تکراری این فروشگاه ها خسته شده بودند بتوانند از حضور در فضایی متفاوت و مطابق با استاندارد های فروشگاه های زنجیره ای معتبر در دنیا لذت ببرند.
انتهای پیام/