اخبار داغ

درمان‌های خانگی غلظت خون بالا پویش «این سه کلمه» راه اندازی شد/ تجدید میثاق با جمهوری اسلامی ایران قیمت امروز سکه در بازار برگزار نشستی برای نوآوری در مرکز پژوهش‌های مجلس سرمایه‌گذاری چین در قطر به معنای دور زدن ایران نیست / مدیریت مصرف گاز چالشی مهم در کشور رشد ۵ برابری شاخص هم وزن نسبت به شاخص کل معرفی پرسپولیسی‌های حاضر در جام جهانی به فیفا خبر جدید تامین اجتماعی برای بازنشستگان هوای تهران «ناسالم» برای گروه‌های حساس اعلام قیمت انواع خودرو‌های داخلی امروز ادامه عملیات اجرایی ساخت مسکن واریز سود سهام عدالت در دو مرحله اعلام میزان افزایش حقوق ۱۴۰۲ پیش‌بینی بارش پراکنده باران و برف در نیمه شمالی تهران در روز جمعه کاهش زوال عقل با مصرف ویتامین K دانشگاه فنی خون آلود بود و من هنوز سکوت موحش بعد از رگبار بدنم را می‌لرزاند هشدار نسبت به افزایش آلودگی هوای تهران لزوم ارائه گزارشی از اقدامات در حوزه معلولان مدیریت شهری تهران در مسیر تحقق شهرِ ایمن قهوه سرد، مضر برای سلامتی

6

مشتری‌مداری مهم‌ترین اصل در منشور اخلاقی بانک صادرات ایران است

  • کد خبر : 1347
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک صادرات ایران با اعلام ضرورت نهادینه‌شدن کامل فرهنگ مشتری‌مداری در شعب این بانک گفت: بر اساس منشور اخلاقی بانک صادرات ایران، مشتری‌مداری نقش مهمی در عملکرد مطلوب کارکنانش داشته و مشتریان و آحاد مردم می‌توانند بدون تبعیض، از انواع خدمات و محصولات بانکی این بانک بهره‌مند شوند به گزارش […]

بانک صادرات - افق تهران

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک صادرات ایران با اعلام ضرورت نهادینه‌شدن کامل فرهنگ مشتری‌مداری در شعب این بانک گفت: بر اساس منشور اخلاقی بانک صادرات ایران، مشتری‌مداری نقش مهمی در عملکرد مطلوب کارکنانش داشته و مشتریان و آحاد مردم می‌توانند بدون تبعیض، از انواع خدمات و محصولات بانکی این بانک بهره‌مند شوند

به گزارش سرویس اقتصادی افق تهران، به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، احمد بهشتی لنگرودی مشتری را از جمله ذینفعان مهم بانک دانست و بر رعایت آموزه‌های فرهنگ حاکمیت‌شرکتی نظیر مسئولیت‌پذیری، پاسخگوئی، شفافیت، در ارائه خدمات حرفه‌ای به آنها تاکید کرد و افزود: حیات سازمان مالی بزرگی همچون بانک صادرات ایران مستلزم حضور مشتریان در بانک است و بدون تعامل با مشتری، قدرت و توانایی فعالیت در عرصه اقتصادی وجود ندارد از این رو تمامی کارکنان بانک صادرات ایران، ضمن آگاهی از اصول مشتری‌مداری، سعی در ارایه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به مشتریان بانک را دارند به نحوی که طی ۶۶ سال سابقه فعالیت، مدیران و کارکنان آن، خود را امین و خدمتگزار مشتریان دانسته و برای ارائه سریع و دقیق و مطلوب انواع خدمات بانکی به مشتریان تلاش کرده‌اند.

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک صادرات ایران ادامه داد: واحد بازرسی و نظارت بانک با توجه به تأکیدات مدیریت عالی بانک و نیز وظایف ذاتی، خود را متعهد به نظارت بر اجرای کامل مفاد منشور اخلاقی مصوب بانک از سوی همکاران شبکه می‌داند و در بازدیدها و بازرسی‌های خود از واحدهای مختلف بانک بر اجرای این منشور و ارائه خدمات سریع، دقیق و مطلوب به مشتریان تأکید دارد.
وی منشور اخلاقی بانک صادرات ایران را منعکس کننده انتظارات و خواسته‌های مشتریان دانست و افزود: مشتریان انتظار دارند که محیط بانک امن، پاکیزه، آراسته و منظم باشد و همچنین در صورت شکایت و ابراز نارضایتی از خدمات بانک، به سرعت و با دقت لازم، به شکایت آن‌ها رسیدگی شود و در این راستا امور بازرسی همواره آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات مشتریان است. ضمن اینکه کارکنان بانک نیز با برقراری تعامل و ارتباطات مناسب و حرفه‌ای، به انتظارات و خواسته‌های مشتریان آگاه بوده و با عمل به وظایف خود، در چارچوب منشور اخلاقی، وفاداری خود را به مشتریان و سازمان به اثبات رسانده‌اند.
بهشتی یکی از وظایف بازرسی بانک را نظارت دقیق بر نحوه خدمات‌رسانی به مشتریان اعلام کرد و افزود: امور بازرسی و نظارت علاوه بر احصاء کاستی‌ها و مشکلات و نقاط ضعف احتمالی در فرآیندهای کاری و عملکردهای کارکنان و ارائه گزارش‌های لازم در این خصوص به مدیریت عالی بانک و همکاری و هماهنگی با واحدهای ذیربط و پیگیری دستورات مدیریت عالی در جهت رفع معضلات موجود، در راستای تقویت فرهنگ مشتری‌مداری و نهادینه کردن آن در همه سطوح سازمان نسبت به گسترش بازرسی های محسوس و نامحسوس از شعب و واحدهای اجرایی اقدام و عملکرد واحدهای مورد بازرسی و بازدید را به صورت مستمر به مدیریت عالی بانک گزارش می‌کند. همچنین تأکید شده در جریان این بازرسی‌ها عملکردهای مثبت همکاران درخصوص تکریم ارباب‌رجوع و رعایت کامل مفاد منشور اخلاقی نیز از نظر همکاران بازرس و حسابرس دور نماند و اینگونه نباشد که فرآیند بازرسی‌ها صرفاً به گزارش کاستی‌ها و مشکلات احتمالی محدود شود و لذا مقرر شد در جریان و فرآیند بازرسی‌ها، همکاران ساعی، با انگیزه، مطلع، خوش برخورد و مشتری‌مدار شناسایی و مراتب تلاش‌های حرفه‌ای انجام‌شده، جهت تقدیر شایسته از زحمات ایشان به مدیریت عالی بانک گزارش شود

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://ofoghtehran.ir/?p=1347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی