اخبار داغ

تداوم همکاری اتوبوسرانی با ستاد گردشگری در سال جدید رشد ۶۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده تهران افزایش قیمت میوه در بازار جدول قیمت روز خودروهای داخلی در بازار تعارض طرح جمع‌آوری دست فروشان در پایتخت درخواست لغو تصویب‌نامه تخصیص سهام عدالت به جاماندگان برنامه هفتم توسعه بستر مناسبی برای تغییرات اساسی در مدیریت اقتصادی رشد ۱۵ هزار واحدی شاخص بورس تمدید مهلت پرداخت وام ودیعه مسکن اعلام قیمت جدید طلای ۱۸ عیار در بازار اعلام زمان اتمام ثبت نام خودرو تهران نیازمند تاسیس سازمان گردشگری انتقاد شورا از عدم پیشرفت هوشمندسازی شهرداری تهران تغییر رویکرد اداره شهر، مهمترین اقدام در شهرداری کاهش محسوس دمای تهران از ۱۱ تا ۱۳ فروردین اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی گامی برای مهار تورم و حمایت از تولید افزایش ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس تهران ابلاغ اختصاص سهام عدالت به جاماندگان استقرار نظام جامع بودجه‌ریزی مشارکتی در محلات پایتخت ورود اولین گروه اتوبوس‌های جدید به پایتخت

1

تندیس طلایی رضایت‌مندی مشتریان در دستان بانک سامان

  • کد خبر : 109249
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
تندیس طلایی رضایت‌مندی مشتریان در دستان بانک سامان
بانک سامان موفق شد تندیس طلایی دوازدهمین همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری را از آن خود کند.

به گزارش افق تهران، تندیس طلایی دوازدهمین همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری که با حمایت موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، به بانک سامان رسید.

بر این اساس، این تندیس براساس ارزیابی شاخص‌های کیفیت، ایجاد درگاه‌های ارتباطی مناسب برای مشتریان، کارآمدی فرآیند رسیدگی به صدای مشتریان به بانک سامان اعطا شد.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز بانک سامان در سال ۱۳۹۹ توانسته بود تندیس طلایی این همایش را یک بار دیگر از آن خود کند و قبل از آن هم این بانک رتبه نخست شاخص رضایت‌مندی مشتریان که توسط استانداری تهران ارزیابی شده بود را کسب کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://ofoghtehran.ir/?p=109249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی