تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس قطع اینترنت برای برگزاری کنکور جزییات جدید از تغییر حقوق کارگران جمع آوری مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی تلاش تولیدکنندگان فولاد ایران برای کاهش تولید تحریم‌ها عامل کاهش مشتریان محصولات فولادی ایران افزایش ۲۰ درصدی مستمری بازنشستگان کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نوشیدنی‌های مفید در میان وعده کودکان ممنوعیت ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا

1

سبک بازی چالش جدید پرسپولیس

  • کد خبر : 100460
  • 14 شهریور 1401 - 10:00
سبک بازی چالش جدید پرسپولیس
سرخ‌پوشان پایتخت که با پیروزی برابر صنعت نفت به صدر جدول لیگ برتر راه یافتند باید تکلیف سبک بازی خود را مشخص کنند.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، تیم فوتبال پرسپولیس برای پیروزی دو بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان دو روی سکه را در دو نیمه مسابقه به نمایش گذاشت تا نه تنها ابعاد مثبت تغییرات در کادر فنی و بازیکنان این تیم بیشتر به چشم بیاید بلکه واژه‌هایی همچون «ترس» و «اضطراب» از عقب نشینی‌های فنی این تیم پس از گلزنی نیز مطرح شود.

روی خوش!

سرخپوشان پایتخت در نیمه اول توانستند موقعیت‌های زیادی را با اجرای بازی تهاجمی در دستور کار خود قرار دهند. ایجاد چهار موقعیت مسلم گلزنی روی دروازه احسان مرادیان کافی بود تا ۴۵ دقیقه ابتدایی شور و جرارت در ورزشگاه آزادی به اوج برسد و زنان و مردان که پس از دهه‌ها کنار همدیگر بازی را نظاره می‌کردند به حمایت همه جانبه از این تیم بپردازند.

سرخپوشان پایتخت در نیمه اول مالکیت تمام و کمال توپ را داشتند تا فشار بیش از حد باعث شود یورگن لوکادیا اولین شادی پس از گلزنی را با اشتباه احسان مرادیان دروازه‌بان صنعت نفت آبادان بگیرد.

تک اشتباه گئورگی گولسیانی باعث ایجاد موقعیت در نیمه اول برای نفتی‌ها شد اما علیرضا بیرانوند به خوبی آن را دفع کرد تا نشان دهد عزم خود را برای پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی در جام جهانی قطر جزم کرده است.

رخ سیاه!

نیمه دوم برای پرسپولیس کاملاً متفاوت با ۴۵ دقیقه ابتدایی بود. صنعت نفت آبادان با تعویض‌های متوالی فشار حداکثری را روی مدافعان میزبان ایجاد کرد تا همین موضوع بازی اشتباه فردی مرتضی پورعلی گنجی را به همراه داشته باشد. مدافع جدید سرخپوشان دو خطای فردی خطرناک و دو اشتباه در دفع توپ داشت تا نمره ضعیفی را برای نیمه دوم بگیرد. نفوذهای فاخر تهامی و مهدی ممی زاده بازیکنان نفت آبادان نیز باعث شد تا دانیال اسماعیلی فر کمتر فرصت نفوذ برای سانتر کردن داشته باشد و بین مدافعان و خط هافبک این تیم فاصله بیفتد.

بازی متفاوت پرسپولیس نشانه‌هایی از ترس و استرس در ساق پای بازیکنان این تیم را نشان می‌داد. آنها برای گلزنی در نیمه دوم چندان تمایل نداشتند و سعی می‌کردند با اندوخته اندک خود که تک گل یورگن لوکادیا در نیمه نخست بود بازی را به پایان برسانند. شاید اگر ضربه آزاد به دست آمده در نیمه دوم و اشتباه مدافع نفت آبادان نبود پرسپولیس هرگز نمی‌توانست گل دوم را بزند.

‌تقابل شجاعت با ترس

شجاعت پرسپولیس در نیمه اول بازی را نه تنها برای طرفداران این تیم مهیج کرد بلکه نشان داد سربازان یحیی گل محمدی می‌توانند ایده آل های ذهنی او را در زمین پیاده کنند اما همین بازیکنان در نیمه دوم نمایشی پر استرس که نشانه‌های ترس از تساوی یا باختن در آن موج می‌زد را اجرا کردند تا این تیم حریف خود در یک مسابقه فوتبالی باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=100460
  • 21 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.