تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی محرومیت قطعی ستاره‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم نکونام برای بازیکن استقلال وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴

3

دنباله فیلم «ماسک» ساخته می‌شود؟

  • کد خبر : 91836
  • 15 خرداد 1401 - 14:16
دنباله فیلم «ماسک» ساخته می‌شود؟
بازیگر و کمدین معروف اعلام کرد تنها به یک شرط حاضر به بازی در دنباله فیلم کلاسیک «ماسک» خواهد بود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر افق تهران، «جیم کری» در طول دوران حرفه‌ای خود در بسیاری از فیلم های مهم بازی کرده با این حال، او تنها در چند دنباله ظاهر شده است و جدیدترین فیلم با بازی او یعنی «سونیک خارپشت ۲»  تنها سومین دنباله ای است که او تا به حال در آن ایفای نقش کرده است.

اکنون «جیم کری» می‌گوید که تنها شرطی که طبق آن می‌تواند برای دنباله‌ای بر یکی از فیلم‌های کمدی کلاسیک خود یعنی فیلم موفق «ماسک» بازگردد، این است که کارگردان مولفی مانند «کریستوفر نولان» ایده‌ای درخشانی برای آن داشته باشد.

«کری» طی چند دهه گذشته در فیلم‌های کمدی بزرگ مانند «پس کابلی»، «دروغگو دروغگو»، «نمایش ترومن» و «ماسک» در کنار دو دنباله سینمایی «ایس ونچورا: هنگامی که طبیعت فرا می‌خواند» و «احمق و احمق‌تر ۲» بازی کرده است و هیچ یک از این دو دنباله به موفقیتی مشابه قسمت اصلی نرسیدند، به همین دلیل است که او در مورد بازی در دنباله‌ها تردید دارد.

او در مصاحبه‌ای جدید  و در پاسخ به این پرسش که آیا هرگز به فکر بازگشت برای ادامه فیلم کمدی کلاسیک «ماسک» است یا خیر، پاسخ داده که بعید است مگر اینکه فیلمساز معتبری مانند «کریستوفر نولان» ایده‌ای فوق‌العاده برای آن داشته باشد.

فیلم کمدی و ابرقهرمانی «ماسک» محصول سال ۱۹۹۴ به کارگردانی «چاک راسل» و با نقش آفرینی «جیم کری»، »کامرون دیاز»، «پیتر ریجرت»، «ریچارد جنی»، «پیتر گرین» و … و بر اساس کتاب‌های مصور ماسک ساخته شده‌است. این فیلم به عنوان یکی از موفق‌ترین آثار کارنامه «جیم کری» با بودحه ۲۳ میلیون دلاری ساخته شد و در نهایت به فروشی بالغ بر ۳۵۰ میلیون دلار دست بافت.

البته «جیم کری» پیس از این نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود فیلم «سونیک خارپشت ۲» آخرین فیلم او خواهد بود و قصد بازنشستگی دارد. این کمدین ۶۰ ساله در این باره توضیح داده: «بله قصد بازنشستگی دارم، احتمالا و در این مورد تا حد زیادی جدی هستم. البته بستگی دارد، اگر فیلمنامه‌ای با جوهر طلا نوشته شده باشد و تماشای آن فیلم برای مردم خیلی مهم باشد، ممکن است بار دیگر به بازیگری برگردم. واقعا زندگی آرامم و نقاشی کردن را دوست دارم و عاشق زندگی معنوی خودم هستم و به نظرم این چیزی نیست که تا به حال از هیچ چهره مشهوری شنیده باشید. این روند برای من کافی‌ است و به اندازه کافی کار کرده ام».

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=91836
  • 107 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.