تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت کبد چرب شایع ترین علت پیوند کبد در ایران خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی استقرار گروه‌های پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

2

پاسخگویی جامع و ۲۴ ساعته به سوالات مشتریان بانک دی

  • کد خبر : 90778
  • 04 خرداد 1401 - 17:33
پاسخگویی جامع و ۲۴ ساعته به سوالات مشتریان بانک دی
مرکز ارتباط بانک دی به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تماس مشتریان است، اما این تنها راه دریافت پاسخ سوالات نیست.

به گزارش افق تهران، تحلیل محتوای سوالات مطرح شده از سوی تماس گیرندگان با مرکز ارتباطات بانک نشان می‌دهد دست کم نیمی از سوالات مطرح شده، پیشتر در قالب «سوالات متداول» بر روی سایت بانک قرار گرفته است.

از این رو مشتریان و سهامداران محترم می‌توانند به منظور دریافت پاسخ سوالات احتمالی خود، پیش از تماس با مرکز ارتباطات با مراجعه به سایت بانک، نسبت به دریافت پاسخ اقدام کرده و در صورت عدم دریافت پاسخ مناسب با شماره تلفن ۲۸۹۳۰ تماس حاصل کنند.

مرکز ارتباط بانک دی با استقرار تیمی باتجربه و آگاه به مسائل و سوالات مرتبط با بانک، آماده دریافت نظرها، پیشنهادها و انتقادهای مشتریان نیز هست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=90778
  • 50 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.