تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

5

اکران «سرزمین‌های مرزی» در سینماهای جهان

  • کد خبر : 79448
  • 02 بهمن 1400 - 12:37
اکران «سرزمین‌های مرزی» در سینماهای جهان
فیلم سینمایی «سرزمین‌های مرزی» به کارگردانی «الی راث» با آغاز مراحل پس از تولید خود آماده اکران در سینما‌های جهان می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی هنری افق تهران، فیلم سینمایی «سرزمین‌های مرزی» به کارگردانی «الی راث» در ژانر اکشن کمدی ساخته شده و به تازگی با آغاز مراحل پس از تولید خود آماده اکران در سینما‌های جهان می‌شود، براساس آخرین اخبار این فیلم در سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

کارگردانی این فیلم بر عهدهٔ الی راث از فیلم‌نامه‌ای نوشتهٔ کریگ مازن و راث بر پایهٔ مجموعهٔ بازی ویدئویی به همین نام ساختهٔ گیرباکس سافت‌ور است.

در این فیلم کیت بلانشت، کوین هارت، جیمی لی کرتیس، جک بلک، آریانا گرینبلات، فلوریان مونتهانو، هیلی بنت و ادگار رامیرس ایفای نقش می‌کنند.

تهیه‌کنندگی این فیلم بر عهده آری و آوی آراد و اریک فیگ و تهیهٔ اجرایی بر عهده اشتراوس زلنیک و رندی پیچفورد است. سرزمین‌های مرزی برای انتشار از طریق لاینزگیت در ایالات متحده برنامه‌ریزی شده‌است.

«الی راث» کارگردان این فیلم تاکنون هفده بار سابقه کارگردانی داشته اما بیشتر به خاطر حضورش در عرصه بازیگرانی شناخته می شود، وی در فیلم مطرح «حرامزاده‌های لعنتی» ساخته «کوئینتین تارانتینو» به ایفای نقش پرداخته است.

کلبه تب‌دار، مسافرخانه، گرایندهاوس، غرور ملت، جهنم سبز، تق تق، کلبه تب‌دار، آرزوی مرگ، خانه‌ای با ساعتی درون دیوارهایش و باله از جمله آثاری است که راث در عرصه کارگردانی تجربه کرده است.

کیت بلانشت بازیگر مطرح سینمای هالیوود در این فیلم نقش اول را ایفا خواهد کرد، از پرفروش‌ترین فیلم‌های بلانشت می‌توان به سه‌گانهٔ ارباب حلقه‌ها (۲۰۰۱–۲۰۰۳) و سه‌گانهٔ هابیت (۲۰۱۲–۲۰۱۴) ساختهٔ پیتر جکسون، مورد عجیب بنجامین باتن (۲۰۰۸)، ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین (۲۰۰۸)، سیندرلا (۲۰۱۵)، ثور: رگنراک (۲۰۱۷) و هشت یار اوشن (۲۰۱۸) اشاره کرد.

بلانشت در بیش از ۲۰ نمایش تئاتر ایفای نقش کرده‌است. از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳، او و همسرش، اندرو آپتون، در مقام مدیران هنری شرکت تئاتر سیدنی فعالیت کردند. برخی از نقش‌های تئاتری او در این دوره احیای نمایش‌های اتوبوسی به نام هوس، دایی وانیا و کلفت‌ها بود. او نخستین حضور خود در برادوی را در سال ۲۰۱۷ با نمایش پلاتونوف تجربه کرد و برایش نامزد دریافت جایزهٔ تونی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=79448
  • 26 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.