تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت کبد چرب شایع ترین علت پیوند کبد در ایران خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی استقرار گروه‌های پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

6

پرسپولیس همچنان مشکل کمبود بازیکن دارد

  • کد خبر : 75486
  • 16 آذر 1400 - 14:24
پرسپولیس همچنان مشکل کمبود بازیکن دارد
کارشناس فوتبال ایران بیان کرد: رقابت برای قهرمانی خیلی فشرده و نزدیک است و در شرایط فعلی، پرسپولیس همچنان مشکل کمبود بازیکن دارد اما جدی‌ترین مدعی قهرمانی است.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، فرزاد آشوبی کارشناس فوتبال ایران با اشاره به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ۸ هفته ابتدایی اظهار داشت: زمان زیادی از لیگ گذشته است اما هنوز مشکلات اساسی تاکتیکی وجود دارد. تیم‌ها به بلوغ لازم نرسیده‌اند و رفتار پر فراز و نشیب آنها باعث شده تا فاصله بین تیم‌ها در جدول کمتر از همیشه باشد.

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به دربی ۹۷ پایتخت بین استقلال و پرسپولیس افزود: قبول دارم دیدار خیلی ضعیفی را شاهد بودیم اما فکر می‌کنم هر دو تیم آینده‌نگری هم داشتند. برای یک مربی هم بد نیست چنین نگرشی داشته باشد تا در آینده دچار مشکل نشود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد سرخپوشان پایتخت نیز اذعان کرد: فکر می‌کنم پرسپولیس در سه بازی اخیر عملکرد بهتری نسبت به ابتدای فصل داشته است اما باید بپذیریم جدایی احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی زادگان کار را خیلی سخت کرده است. فعلا هیچ بازیکنی نتوانسته است جای نوراللهی را پر کند و این برای تیمی با ساختار استراتژی مشخص در مالکیت توپ و انتقال پاس‌های رو به جلو برای بازیکنان خط حمله اتفاق خوبی نیست.

وی تاکید کرد: تاکتیک‌های پرسپولیس مشخص است اما کسی که بتواند آنها را در زمین اجرا کند وجود ندارد. پرسپولیس در خط حمله کم گل می‌زند اما مشکل در مهاجمان این تیم نیست بلکه از جانب هافبک‌ها خلق موقعیت نمی‌شود.

آشوبی درباره عملکرد کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک و نیمکت نشینی رضا اسدی تصریح کرد: شیوه بازی پرسپولیس به گونه‌ای است که دو بازیساز می‌خواهد. کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک و رضا اسدی خصوصیات تاکتیکی بسیار شبیه به هم دارند و نمی‌توان از آنها انتظار داشت استراتژی‌های تهاجمی یحیی گل محمدی را کامل اجرا کنند. آنها بسیار توانمند هستند اما شبیه به همدیگر بازی می‌کنند.

وی در پاسخ به اینکه راهکار پرسپولیس برای حل این مشکل چیست؟ گفت: بدون شک پرسپولیس باید بازیکن جذب کند.

آشوبی در پایان درباره تیم‌های مدعی قهرمانی یادآور شد: به نظرم امسال رقابت برای قهرمانی خیلی فشرده و نزدیک است. احتمال هر اتفاقی وجود دارد البته با قدرت می گویم در شرایط فعلی که پرسپولیس همچنان مشکل کمبود بازیکن دارد باز هم جدی ترین مدعی قهرمانی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=75486
  • 24 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.