تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اعلام زمان دقیق واریز یارانه‌ها تمدید قراردادهای اجاره تنها معاملات بازار مسکن احتمال افزایش خاموشی صنایع در تابستان تاخیر برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعتقاد به ناکارآمدی زاکانی در شهرداری تهران استفاده قانون تامین مالی تولید از ظرفیت بازار سرمایه صادرات دغدغه تولیدکنندگان فولاد اتمام ذخایر سنگ آهن تا ۱۹ سال آینده احیای ظرفیت‌های گردشگری در دولت سیزدهم ضرورت اجرای سریع همسان سازی حقوق بازنشستگان افزایش تولید محصولات پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ دریافت کارت آزمون از طریق پنجره ملی خدمات دولت سیستم ایمنی انسان‌ تحت تاثیر سلامت خواب توصیه‌های طب ایرانی برای آلرژی‌های فصل بهار شناسایی و پلمب ۴۰۰ خانه پلاک قرمز در پایتخت ضرورت مکان‌یابی محل جدیدی برای مدیریت پسماند تهران افتتاح دهمین یاورشهر برای بانوان رونمایی از «اسطرلاب» دوره سلجوقی در موزه شهر قزوین محرومیت ستاره پرسپولیس شمارش معکوس برای چند سورپرایز در استقلال معرفی برترین موزه‌ها در ۳۰ اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی کاهش شدید دما در تهران رشد درآمد حوزه شهری نشان اعتماد مردم به دوره ششم مدیریت شهری ظهور رقیب جدید برای ایران در بازار میلگرد شوراها مددکار مدیران شهری مجلس یازدهم مؤسس مجلس نوین در کشور اشتغال مستقیم۱۴۳ هزار نفر در صنعت پتروشیمی اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت افتتاح دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه‌ شهید چمران توصیه‌هایی برای پیشگیری از افزایش فشار خون چالش ورود ماشین آلات معدنی جدید به معادن مجوز مجلس به شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان اخذ مجوز ۲ خط تراموا در تهران بخشنامه‌ای برای سرکوب صادرکننده به نفع واردکننده تداوم رکود در سیاست‌های ارزی صادرات فولاد

11

۷۵درصد ناوگان خط ۵ مترو تهران نیاز به اورهال دارد

  • کد خبر : 72442
  • 16 آبان 1400 - 10:09
۷۵درصد ناوگان خط ۵ مترو تهران نیاز به اورهال دارد
عضو شورای شهر تهران بیان کرد: بیش از 35 درصد از قطارهای درون‌شهری و 75درصد ناوگان خط 5 مترو تهران نیاز به اورهال پیدا کرده درحالی که نادیده گرفتن چنین موضوعی باعث انباشت مشکلات و تعطیلی خطوط مترو می‌شود.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا درباره موضوع واکنش اضطراری در مترو و فضاهای زیرسطحی اظهار داشت: با توجه به بند ۵ ماده یکم مصوبه راهبردهای برنامه عملیاتی مدیریت بحران و برنامه واکنش اضطراری در مترو و فضاهای زیرسطحی ابلاغی مهر سال ۹۵ شهرداری تهران بر مبنای سند و برنامه عملیاتی کاهش خطرپذیری و مدیریت بحران در حوادث طبیعی و انسان‌ساخت اقداماتی را موظف است انجام دهد.

وی افزود:‌ بر همین اساس باید نسبت به تهیه و بازنگری برنامه‌های بازدید دوره‌ای و تعمیر و نگهداری مستمر از همه تجهیزات و تأسیسات خطوط ایستگاه‌ها و قطارهای مترو با توجه به عمر مفید آنها انجام گیرد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: علیرغم تأکید و تذکر اعضای شورای شهر تاکنون بیش از ۳۵ درصد از قطارهای درون‌شهری و بیش از ۷۵درصد ناوگان خط ۵ مترو تهران نیاز به اورهال پیدا کرده در حالی که نادیده گرفتن چنین موضوعی باعث انباشت مشکلات و تعطیلی خطوط مترو یکی پس از دیگری می‌شود.

اقراریان خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های مترو در مدیریت بحران با این رویکرد نه تنها مددرسان نخواهد بود بلکه خود به یک معضل و بحران انسانی تبدیل می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: لذا بر اساس چالش‌هایی که اعلام کردند همچنین در جهت افزایش شاخص آسایش شهروندی باید اعتبارات لازم در این زمینه در بودجه سال ۱۴۰۱ و پیگیری بدهی‌های دولت در این زمینه صورت گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=72442
  • 18 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.