تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

6

بیمه گزاران با استفاده از خدمات بیمه ای به شعارهای تبلیغاتی پی می‌برند.

  • کد خبر : 65430
  • 02 شهریور 1400 - 12:22
بیمه گزاران با استفاده از خدمات بیمه ای به شعارهای تبلیغاتی پی می‌برند.
کیفیت به عنوان زیر بنای اصلی فعالیت های اقتصادی و تجاری در کسب و کار امروزی دنباله روی هدف بزرگتری به نام مشتری مداری است شعارهایی از جنس و معنای مشتری مداری تقریباً جزوه لاینفک هر بنگاه اقتصادی علی الخصوص بیمه شده است

به گزارش سرویس امور بیمه افق تهران، آمنه امین نژاد رئیس شعبه بیرجند بیان داشت: پیرامون ارکان مطلوب خدمت رسانی اعلام کرد یک اصل مهم در زمینه مدیریت و فروش درقرن حاضر وجود دارد که می گوید تفاوت های کوچک و جزئی در توانمندی ها و قابلیت ها می تواند به تفاوت های عظیم در نتایج منتهی گردد همواره به همکاران توصیهمی کنم اندکی از رقبا بهتر باشید این خود به روز بودن و افزایش مهارت و دانش بیمه‌گری را می طلبد تا در زمینه های کلیدی و حساس تفاوت اندکی ایجاد گردد همینتفاوت اندک ما را به حاشیه امنیت و پیروزی می برد یکی از ارکان مهم مطلوب خدمت رسانی اعتماد و صداقت می باشد. ایجاد اعتماد به عنوان یکی از عناصر اصلی سرمایه گذاری اجتماعی است این نوع از سرمایه در کنار سرمایه های اقتصادی به سرمایه گذاری اصیل برای بسیاری از صنایع و بنگاه های اقتصادی تبدیل می شود شاید با توجهبه پیچیدگی و نزدیکی موسسه رقابت آنچه امروز نه تنها در صنعت بیمه بلکه در هر صنعتی اهمیت پیدا می کند.

امین نژاد در خصوص عناصر ترمیم کننده توسعه صنعت بیمه اذعان داشت: تاکید و قدرت نفوذ در ذهن مشتریان نسبت به محصول و خدمات ارائه شده است عبور ازوضعیت سنتی و ورود به دوره مدرنیزه رسیدن به شناخت واقعی از نیاز بیمه گذاران توجه به عناصر سرعت و دقت در ارائه خدمات حرکت به سوی حرفه‌ای گری در کنارخلاقیت و نوآوری بازار بیمه می‌تواند نقش ترمیم کننده در توسعه صنعت بیمه داشته باشد. با توجه به بسیاری از مسایل و چالش هایی که در نقاط مختلف جهان صنایعمختلف و عملکرد آنها را تحت شعاع قرار داده است صنعت بیمه با گستره ای وسیع از فعالیت هایش و حضور در تمام حوزه های اقتصادی با درک پتانسیل و ظرفیت هایاجتماعی و فرهنگی در رده صنایع پیشرو و تاثیرگذار در ثبات و توسعه اقتصادی ملی و بین المللی قرار گیرد و ما برای این مهم فراموش نمی کنیم که برای امتداد ایناعتماد باید بخشی از توان علمی و اجرایی خود را صرف به دست آوردن و رسیدن به اعتماد عمومی و حفظ آن هزینه کنیم و به این باور رسیدیم که شرکت های بیمه به عنوان ستون فقرات اقتصاد حرکت آن را تنظیم و تضمین می نماید. اقتصاد در جهان هیچ دوره‌ای تا این اندازه رقابتی نبوده است .کیفیت به عنوان زیر بنای اصلی فعالیتهای اقتصادی و تجاری در کسب و کار امروزی دنباله روی هدف بزرگتری به نام مشتری مداری است شعارهایی از جنس و معنای مشتری مداری تقریباً جزوه لاینفک هربنگاه اقتصادی علی الخصوص بیمه شده است چراکه از ملاک های اصلی تعیین معیار و ارزیابی شرکت های بیمه مشتریان است .

رئیس شعبه بیرجند بیمه حافظ بیان کرد: بی شک یکی از دلایل مشتری مداری در بنگاه های اقتصادی تأمین انگیزه ها و اهداف اقتصادی است. انگیزه‌های فعلی با پیامدهای اجتماعی و اخلاقی نیز از دلایلی است که تمرکز بر آن اهمیت زیادی دارد چرا که در حقیقت تجارت در دنیای امروز این است که بیمه گذاران بیش از ارایه خدمات اولیه شامل مشاوره و غیره که منجر به صدور بیمه نامه می گردد به دنبال خدمات رسانی پس از فروش ، اعتماد و احترام و درک متقابل هستند اما باید به این موضوع آگاه بود که دوره اول تبلیغات اطلاع رسانی و دوره بعدی آن ارزیابی می باشد که مشتری با استفاده از خدمات ما به شعارهای تبلیغاتی پی برده و براساس ارزیابی خود برای خرید یا عدم خرید بیمه نامه تصمیم گیری می کند. بر باور بزرگان صنعت بیمه مشتری‌مداری مطمئن ترین کانال کسب موفقیت و برگ برنده درعرصه رقابت تنگاتنگ کنونی است. اما این که حق با مشتری است، و دست در دست هم دهیم به مهر ، تنها نگاه شعری برآمده از نیاز امروز که با سرعت و شتاب رواج یافته و عمومی شده است پس این مهم را نیز فراموش نمی کنیم که مشتری مداری به عنوان یک هدف مقطعی و کوتاه مدت نیست، بلکه مسیری طولانی و همیشگی است و این نکته که رقابت درون صنعت بیمه تابعی مستقیم از قوانین رضایتمندی است و ریشه این صنعت به شدت وابسته به نگاه و قضاوت بیمه‌گذاران است. مریدان و کارشناسان فعال در این صنعت باید آگاهانه به وظایف و تعهدات متکی به این اصل اعتقاد داشته باشند و این آگاهی همه‌جانبه از اصول مشتری مداری نیازمند فرهنگی است که هم سن و متوازن با این صنعت رشد کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=65430
  • 36 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.