تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس قطع اینترنت برای برگزاری کنکور جزییات جدید از تغییر حقوق کارگران جمع آوری مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی تلاش تولیدکنندگان فولاد ایران برای کاهش تولید تحریم‌ها عامل کاهش مشتریان محصولات فولادی ایران افزایش ۲۰ درصدی مستمری بازنشستگان کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نوشیدنی‌های مفید در میان وعده کودکان ممنوعیت ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا مشکل استقلال با مالک جدید پرسپولیس آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران

3

مرحله نیمه نهایی نظر سنجی شبکه آی فیلم

  • کد خبر : 51566
  • 11 اسفند 1399 - 15:35
مرحله نیمه نهایی نظر سنجی شبکه آی فیلم
روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، از انتشار نتایج رقابت بازیگران طنز در سایت این شبکه خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی هنری  افق تهران، در نظرسنجی شبکه آی‌فیلم که از نیمه آبان با حضور ۵۰ بازیگر طنز کشورمان آغاز شده است، نتایج رقابت گروه اول و دوم از برترین بازیگران طنز در مرحله نیمه‌نهایی با آرای مخاطبان آی‌فیلم مشخص شد. تاکنون مهران مدیری از گروه اول و محسن تنابنده از گروه دوم به مرحله نهایی صعود کرده‌اند.به‌گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، نتایج رقابت گروه دوم برترین بازیگر طنز در مرحله نیمه‌نهایی با آرای مخاطبان آی‌فیلم در سایت این شبکه، مشخص شد.

طبق این نظرسنجی، ۵۰ بازیگر طنز کشور در ۱۰ گروه پنج نفره در مرحله مقدماتی با هم به رقابت پرداختند و ۲۰ بازیگر برتر به مرحله دوم این نظرسنجی راه یافتند. برگزیدگان در مرحله بعد در پنج گروه ۴ نفره با هم به رقابت پرداختند و از هر گروه دو نفر به مرحله بعدی صعود کردند.

اکنون در رقابت گروه دوم ۱۰ بازیگر در مرحله نیمه‌نهایی، محسن تنابنده نفر اول با ۶۸.۰۵% آرا و احمد مهران‌فر با ۳۱.۹۵% آرا نفر دوم شده‌اند.

براساس این گزارش، در رقابت گروه اول از مرحله نیمه‌نهایی نیز مهران مدیری ۷۹,۸۷% درصد آرا را کسب کرده و رضا شفیعی‌جم با ۲۰,۱۳% درصد آرا در مرتبه دوم قرار گرفت.

نظرسنجی هر رقابت در مرحله نیمه‌نهایی، پنج روز یک بار خواهد بود. پس از اتمام این مرحله، نفرات برتر به مرحله نهایی راه می‌یابند تا در یک گروه پنج‌نفره، فینال این نظرسنجی را برگزار کنند.

نتیجه رقابت امیرحسین رستمی و بهرام افشاری در گروه سوم، رضا عطاران و جواد عزتی در گروه چهارم و علی صادقی و اکبر عبدی در گروه پنجم نیز به‌ترتیب در ۱۵، ۲۰ و ۲۵ اسفند اعلام خواهد شد.

در مرحله نهایی منتخبان پنج گروه با هم رقابت می‌کنند تا ۳۰ اسفند، برترین بازیگر طنز تیران از نگاه آی‌فیلمی‌ها انتخاب شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=51566
  • 51 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.