تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه کاهش دما شدید هوای تهران در روز پنجشنبه کاهش تقاضا عامل کاهش قیمت محصولات فولادی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ در مجلس هزاران میلیارد تومان از اموال تهران درحال از بین رفتن مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو ضرورت رسیدگی شهرداری تهران به وضعیت کارگرانش باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی مسجد جامع ارومیه واجد شرایط ثبت در میراث جهانی زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس افق تمدنی ایران برای خودکفایی در تولید و صادرات برق موج افزایشقیمت‌ها در محصولات پتروشیمی ضرورت مشارکت مجتمع‌های پتروشیمی در جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اشتغالزایی برای معتادان متجاهر بهبودیافته پله نوردی باعث افزایش طول عمر حمل و نقل عمومی از موضوعات مهم این دوره شورای شهر تهران جزئیات افزایش مستمری بازنشستگان رشد ۲۱ درصدی صنعت گردشگری ایران پیش‌بینی صادرات ۱۰ میلیارد دلاری فولاد در سال ۱۴۰۳ ارتباط مصرف غذاهای ناسالم با اختلالات حافظه وزش باد شدید و رگبار باران در تهران جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام جزییات پیشنهاد دولت برای تغییر حقوق کارگران اصلاح طرح شفافیت قوای سه‌گانه ضرورت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین

7

واکسینه کردن پرسنل بهشت زهرا در کنار کادر درمان

  • کد خبر : 51445
  • 10 اسفند 1399 - 19:16
واکسینه کردن پرسنل بهشت زهرا در کنار کادر درمان
مدیرعامل شرکت شهر سالم بیان کرد: تقاضای اصلی ما این بود که در کنار کادر درمان که در اولویت دریافت واکسن هستند، نیروهای بهشت زهرا نیز در همان سطح از اولویت قرار گیرند.

به گزارش مدیریت شهری افق تهران، حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم درباره واکسیناسیون پرسنل بهشت زهرا(س) اظهار داشت: یکی از تقاضاهای اصلی ما این بود که در کنار کادر درمان که در اولویت دریافت واکسن هستند، نیروهای بهشت زهرا نیز در همان سطح از اولویت قرار گیرند.

وی ادامه داد: براساس اصلاحاتی که سازمان نظام پزشکی ارائه کرد، اولویت‌هایی را با دقت نظر مشخص کردند، اما اگر قسمت‌هایی از قلم افتاده، باید اصلاحات را در آن انجام دهند که یکی از این اولویت‌ها کارکنان سازمان بهشت زهرا هستند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم افزود: در مرحله بعدی کسانی که با پسماندهای عفونی در ارتباط هستند که کارگران محترم سازمان پسماند در سطح تهران و سایر شهرهای کشور را شامل می‌شوند در اولویت قرار گیرند. رانندگان اتوبوس‌، مترو و تاکسی که مواجه زیادی با مردم دارند نیز باید در اولویت دریافت قرار گیرند.

چوبینه با تاکید بر اینکه واکسینه کردن گروه‌های در خطر به نوعی به معنای واکسینه کردن سایر جامعه است، اذعان کرد: چرا که اگر افراد در معرض خطر بیشتر واکسینه شوند امکان سرایت به سایر جامعه وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که واکسیناسیون پرسنل بهشت زهرا توسط شرکت شهر سالم انجام می‌شود یا وزارت بهداشت؟ گفت: این اقدام توسط وزارت بهداشت انجام می‌شود و اگر از ما کمک بخواهند حتما همکاری می‌کنیم. ما در بهشت زهرا یک پایگاه بهداشتی و درمانی مستقر داریم و هر زمان که وزارت بهداشت و درمان بخواهد کار را به ما بسپارد و یا کارشناس‌های خود را بفرستد؛ در بهشت زهرا امکان انجام فراهم است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم افزود: پس از اطلاع‌رسانی‌ها وزارت بهداشت نسبت به این کار توجه بیشتری نشان داد و اعلام کردند که کارکنان بهشت زهرا در اولویت است. دکتر رئیسی در صحبت‌های هفته گذشته خود اعلام کرد که بهشت زهرا در لیست اولویت‌های دریافت واکسن قرار دارد.

چوبینه در پاسخ به این سوال که آیا نیازی به مصوبه شورای شهر برای انجام واکسیناسیون وجود دارد؟ گفت: تابع سیاست‌های کلی کشور هستیم. اگر ضرورتی اعلام شود و مجوزهای قانونی برای ما صادر شود این امکان را داریم که نسبت به آن اقدام کنیم و در کنار سایر نهادهای کشور برای واردات کمک کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرسالم یادآور شد: خواسته ما این است که نیروهای حوزه پسماند و کارگرانی که به جمع‌آوری زباله‌های عفونی اقدام می‌کنند، رانندگان اتوبوس‌ و مترو و رانندگان تاکسی نیز در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند.

وی در پایان با بیان اینکه شاهد افزایش آمار بیماران کرونایی در روزهای اخیر هستیم تصریح کرد: باید هوشیار باشیم و با رعایت پروتکل‌ها از رفتارهایی که خطر بیماری را بیشتر می‌کند پرهیز کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=51445
  • 22 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.