تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

9

شهرداری تهران راهبرد مشخصی برای ایمنی، حمل‌ونقل و ترافیک است

  • کد خبر : 46292
  • 02 آذر 1399 - 11:07
شهرداری تهران راهبرد مشخصی برای ایمنی، حمل‌ونقل و ترافیک است
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران فاقد راهبرد مشخص و سیاست واحد در راستای ایمنی، حمل ونقل و ترافیک است و کاملاً سلیقه‌ای عمل می‌کند.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران،شهربانو امانی در جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران، با تشکر از محسن هاشمی در خصوص چالش‌ها و گروگانگیری اعتبارات و اوراق مشارکت مترو از سوی برخی از بانک‌ها به کوتاهی شهرداری در خصوص تکمیل برنامه عملیاتی ایمنی حمل‌ونقل شهر تهران اشاره و اظهار کرد: با توجه به برنامه سوم توسعه شهر تهران، مهمترین استراتژی و راهبرد شورای پنجم در تغییر ریل، تصمیم گیری و تصمیم‌سازی در مدیریت شهری جدید بود، اما متأسفانه اهداف برنامه آنگونه که باید به کار گرفته نشده است.

وی ادامه داد: به ویژه در بحث ایمنی حمل و نقل عمومی آنگونه که باید برنامه‌ها مطابق با برنامه سوم توسعه پیش نرفت. یکی از اهداف اصلی شورای پنجم توجه به ایمنی در حمل‌ونقل و ترافیک بوده است و از همان روزهای اول به این موضوع ورود کرد و شاهد این بودیم در همان روزهای اول خط ناایمن ۷ مترو را تا زمان ایمن‌سازی کامل تعطیل کردیم و یا برنامه ایمن سازی سرویس‌های مدارس را دنبال کردیم.

امانی افزود: این موضوع در فرایند تدوین برنامه پنج‌ساله سوم توسعه مطرح شد و بندهای متعددی توسط کمیسیون عمران و حمل‌ونقل در برنامه پیشنهاد شد که در نهایت با توصیه اعضای محترم شورا و هماهنگی معاونت تخصصی در بند ۱۹ ماده ۵۵ تدوین شد. براساس این بند مقرر شد برنامه عملیاتی ایمنی حمل و نقل تا پایان اول برنامه تهیه و برای تصویب به شورا ارسال شده است که تاکنون این برنامه ارائه نشده است.

عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران افزود: اساساً شهرداری تهران فاقد راهبرد مشخص و سیاست واحد در راستای ایمنی، حمل‌ونقل و ترافیک است و کاملاً سلیقه‌ای عمل می‌کند، به گونه‌ای که با تغییر مدیران برنامه‌های عملیاتی دستخوش تغییر می‌شود. انتظار می‌رود شهرداری نسبت به رعایت و اجرای قوانین و مقررات شورای شهر در اسرع وقت اقدام کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=46292
  • 75 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.