تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران برنامه شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح پارک لاله در زمین‌های اطراف تهران اعلام زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات در شورای شهر اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه افزایش ابتلا به آسم در ایرانی‌ها جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ممنوعیت حضور بانوان در دیدار پرسپولیس رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت

7

شجاع محروم می شود؟

  • کد خبر : 45015
  • 02 آبان 1399 - 10:48
شجاع محروم می شود؟
یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: به این بازیکن مشاوره غلط دادند و او بدون رعایت مقررات قرارداد خود را فسخ کرد و راهی قطر شد. به همین دلیل با شکایت به فیفا او چهار ماه محروم خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، صمد ابراهیمی از وکلای حقوقی فوتبال در کانال تلگرامش نوشت: یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس با تشریح روند اخطار کتبی شجاع خلیل‌زاده گفت: به این بازیکن مشاوره غلط دادند و او بدون رعایت مقررات قرارداد خود را فسخ کرد و راهی قطر شد. به همین دلیل با سکایت به فیفا او چهار ماه محروم خواهد شد و باشگاه قطری هم دو پنجره محروم می‌شود. هر دو هم غرامت سنگینی می‌پردازند. شجاع خلیل‌زاده در تاریخ ۱۳ شهریور نامه ای بدین مضمون را در دبیرخانه باشگاه تحت شماره ۱۴۶۲/پ/۹۹ به ثبت رساند:

جناب آقای رسول پناه

رییس محترم هیئت مدیره و سرپرست باشگاه

سلام علیکم

احتراما به استحضار می‌رساند در صورت عدم تسویه قرارداد اینجانب شجاع خلیل‌زاده بازیکن تیم باشگاه پرسپولیس تا تاریخ ۹۹/۶/۲۰ نسبت به دریافت برگ رضایت‌نامه خود از این باشگاه اقدام نموده و از همراهی تیم معذور می‌باشم.

با تشکر

شجاع خلیل‌زاده

وی افزود: باشگاه همان زمان پاسخ داد که شجاع طلب معوقه‌ای ندارد اما صرف نظر از این موضوع، مواردی وجود دارد که فسخ صورت گرفته را غیرموجه جلوه می‌دهد و باعث تبعات حقوقی برای این بازیکن و باشگاه قطری می‌شود.

این فرد توضیح داد: اولاً شجاع اگر قصد استفاده از امتیاز ماده ۱۴ مکرر فیفا را داشت که می‌گوید در صورت معوقه شدن دو ماهه مطالبات، بازیکن حق فسخ یکطرفه قرارداد را دارد باید مشخص می‌کرد کدام قسط او به تعویق افتاده. دوماً باید مطابق آن ماده یک مهلت حداقل ۱۵ روزه تعیین می‌کرد نه ۷ روزه. سوماً شجاع بعد از تاریخ بیستم که در نامه‌اش تعیین کرده همراه تیم به قطر رفته و این معنایش عدول از اخطار است .چهارماً در نامه خود به فسخ اشاره نکرده بلکه خواستار رضایت‌نامه (اقاله و جدایی توافقی) شده است. وقتی تشریفات ماده ۱۴ مکرر رعایت نشده مشخص است فیفا چه رأیی خواهد داد. ما در باشگاه تلاش کردیم او متوجه اشتباهاتش شود اما نپذیرفت و کار خودش را کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=45015
  • 33 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.