تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان

6

جلوگیری وزارت صمت از لابی برای شماره گذاری!!!

  • کد خبر : 44338
  • 21 مهر 1399 - 11:15
جلوگیری وزارت صمت از لابی برای شماره گذاری!!!
عضو شورای شهر تهران بیان‌کرد: ورودی‌های شهر توسط دوربین‌ها کنترل و خودور‌های سنگینی که بحث تولید آلودگی و معاینه فنی را رعایت نمی‌کنند، جریمه شوند. پلاک گذاری خودرو‌هایی که استاندارد‌های لازم را ندارد نیز نباید انجام شود و در این زمینه وزارت صمت از لابی برای شماره گذاری جلوگیری کند.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر افق تهران، آرش حسینی میلانی، عضو شورای شهر تهران اظهار‌کرد: در خصوص شیوع کرونا و همزمانی آن با سرما شورای شهر نقش نظارتی دارد و نقش اجرایی با شهرداری و دولت است، شورای شهر و به خصوص کمیسیون سلامت شورا از مراکز اجرایی خواسته اند که نقش خود را به طور دقیق ایفا کنند و آن را به شورای شهر ارائه دهند.

وی تصریح‌کرد: ما سه بحث در این زمینه را دنبال می‌کنیم. اولین بحثی که در این باره داریم معاینه فنی است.معاینه فنی یکی از اقدامات مهم در کنترل آلودگی هوا است، این موضوع در حیطه‌ کاری شهرداری است و باید تسهیلات لازم را ایجاد کنند تا مراجعه به این مراکز راحت‌تر انجام شود و یکی از این اقدامات گسترش نوبت دهی اینترنتی است.

به گفته رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران بحث دیگری که در موضوع آلودگی هوا در روز‌های کرونایی دارای اهمیت است، بحث حمل و نقل عمومی است که نوبخت نیز اخیرا در بازدید‌های خود متوجه مشکلات مترو شد؛دومین بحث این است که باید واگن و اتوبوس به سیستم حمل و نقل عمومی تزریق شود و به همین منظور درخواست کمک از صندوق ذخیره توسعه ملی مطرح شد.

حسینی میلانی ادامه‌داد: اگر ۲۵ درصد از هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی که آقای ربیعی قول دادند به حمل و نقل عمومی تهران اختصاص یابد، می‌تواند کمک کننده به این قضیه باشد؛ بحث سومی که وجود دارد و بسیار کلیدی است، تولید آلایندگی دستگاه‌ها و ارگان‌ها است که خواسته ما این است که پلیس راهور، استانداری، سازمان محیط زیست و شهرداری وظایف حکومتی خود را به درستی انجام دهند.

رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران به ذکر این نکته هم پرداخت که در این موضوع باید سخت گیری بیشتری انجام شود. استانداری در این باره جلسه مربوطه را برگزار کرده است.

میلانی در پایان با اشاره به کنترل خودرو‌های دیزلی خاطرنشان‌کرد: باید ورودی‌های شهر توسط دوربین‌ها کنترل شوند و خودور‌های سنگینی که بحث تولید آلودگی و معاینه فنی را رعایت نمی‌کنند، جریمه شوند. پلاک گذاری خودرو‌هایی که استاندارد‌های لازم را ندارد نیز نباید انجام شود و در این زمینه وزارت صمت از لابی برای شماره گذاری جلوگیری کند.

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=44338
  • 37 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.