تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

افزایش ظرفیت تولید متانول کشور به بیش از ۱۴ میلیون تن ۳ میلیارد دلار درآمد ارزی کشور از محل صادرات مشتقات نفتی اعلام شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیونی برای مستاجران جزئیات ساخت خط ۹ متروی تهران برنامه شهرداری تهران برای استفاده از دوچرخه‌ جزئیات اجرای بخش‌نامه کاهش عوارض صادرات محصولات زنجیره فولاد افزایش خطر سکته مغزی با عصبانیت آمادگی ۵ سرمایه‌گذار برای تولید بنزین از متانول اعمال موانع و محدودیت‌های تولید فولاد ایران دومین تولیدکننده بزرگ سوخت‌های مایع موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح احکام مالیاتی جزئیات تصویب لایحه کاهش ساعت کار ادارات دهان اولین عضو نشان‌دهنده ابتلا به آلزایمر ضرورت برگزاری جلسه هم‌اندیشی درخصوص قرارداد چین انتقاد عضو شورای شهر از شهرداری تهران ضرورت ارتباط مستقیم نمایندگان مجلس با اعضای شورای شهر تهران جزئیات مرمت آرامگاه کوروش شکایت مجدد باشگاه استقلال از ۲ پرسپولیسی اعلام شرایط برگزاری امتحانات نهایی ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با فولاد خوزستان ظهور بیماری‌های ویروسی و عفونی بعد از مصرف توت فرنگی افزایش تدریجی ایستگاه‌های شارژ تاکسی‌های برقی در پایتخت قرارداد شهرداری با چین از بهترین قراردادهای تاریخ کشور آخرین قیمت آپارتمان‌های ۴۰ متری در مناطق مختلف پایتخت جزئیات برداشت ماهانه مالیات از حقوق کارمندان انتظار بی‌جواب تولیدکنندگان از وزیر صمت افزایش ۶ برابری هزینه برق فولادسازان افزایش صادرات معدن و صنایع معدنی به مرز ۱۳.۷ میلیارد دلار بررسی مجدد طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بهره‌برداری از ۱۵ طرح پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ توصیه‌های برای کاهش علایم حساسیت فصلی افتتاح ۴ بازار جدید تره‌بار در تهران ضرورت توسعه زیرساخت‌های برقی‌سازی حمل و نقل همگانی پایتخت تاکید شهردار تهران بر لزوم اتصال پایانه جدید شرق به شبکه مترو برگزاری نمایشگاه گل محلات به زودی اعلام مبلغ پاداش استقلالی‌ها تا قهرمانی

4

بیشترین دستمزد زنان ۲۰۰میلیون تومان/ سقف قرارداد بازیکنان را کیفیت مشخص می‌کند

  • کد خبر : 44334
  • 21 مهر 1399 - 10:52
بیشترین دستمزد زنان ۲۰۰میلیون تومان/ سقف قرارداد بازیکنان را کیفیت مشخص می‌کند
ملی‌پوش فوتبال زنان بیان‌کرد: بیشترین دستمزد زنان ۲۰۰ میلیون تومان است. خیلی از باشگاه‌ها قرارداد مالی با زنان دارند و به چشم دیدم و اسم نمی‌برم که قرارداد آنان در سال ۲ یا ۳ میلیون بوده است. سقف قرارداد بازیکنان از لحاظ کیفیت را خود بازیکن مشخص می‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، سارا ظهرابی‌نیا، ملی‌پوش فوتبال زنان در خصوص افزایش زیاد دستمزد بازیکنان، اظهار‌کرد: نمی‌دانم تا چه میزان این خبر صحت دارد یا خیر. قطعا افزایش خیلی زیاد دستمزدها صحت ندارد و اگر هم صحت داشته باشد شامل همه باشگاه‌ها نمی‌شود. این شاید شامل حال یک یا دو بازیکن باشد که فوتبالیست‌های خوبی هستند.

وی تصریح‌کرد: با چند باشگاه وارد مذاکره شده بودم و خبری از این افزایش دستمزدهای نجومی نیست. دستمزدها افزایش داشت اما چشمگیر نبود. خیلی خوب است که دستمزد بازیکنان بالا برود اما اینکه یک شبه یک باشگاه بخواهد این دستمزدها را زیاد کند، بقیه باشگاه‌ها و بازیکنان اذیت می‌شوند. شنیده‌ایم که فقط وچان کردستان است که مبلغ نجومی را به بازیکنان می‌دهد.

به گفته ملی‌پوش فوتبال زنان هر چند نمی‌دانم این خبر تا چه حد صحت دارد. وقتی بازیکنان این تیم مبالغ دریافتی خود را می‌گویند، بازیکنان تیم‌های دیگر می‌گویند که چرا آن فوتبالیست ۱۵۰ میلیون تومان و من باید ۵۰ میلیون تومان دریافت کنم؛ افزایش به یکباره دستمزدها سبب شده تا باشگاه‌ها برای قرارداد با بازیکنان خود دچار مشکل شوند. این موضوع مقداری بهم ریختگی را در تیم‌ها و باشگاه‌ها بوجود آورده است.

ظهرابی‌نیا  ادامه‌داد: قطعا یک یا دو باشگاه می‌توانند این مبالغ را پرداخت کنند و باقی تیم‌ها نهایت بتوانند ۲۰ درصد افزایش داشته باشند؛ فوتبال زنان حامیان مالی زیادی ندارد و تا همین جا که تیم‌داری می‌کنند، واقعا دیده‌ایم که برخی از تیم‌ها پول‌های بازیکنان را پرداخت نمی‌کنند و بعضی از تیم‌ها وسط راه انصراف می‌دهند. رسانه‌ای نشدن فوتبال زنان سبب می‌شود که حامیان مالی کم شوند.

وی افزود: باشگاه‌هایی چون سیرجان، سپاهان، ذوب آهن و بم که تا الان تیم‌داری کرده‌اند، با ریشه هستند و می‌توانند از پس پرداخت این دستمزدها بربیایند اما تیم‌هایی چون هیات فوتبال البرز، شیراز و آذرخش تهران قطعا به مشکل برمی‌خورند و کیفیت لیگ پایین می‌آید و بازیکنان آسیب می‌بینند.

ظهرابی‌نیا در پایان خاطرنشان‌کرد: بیشترین دستمزد زنان ۲۰۰ میلیون تومان است. خیلی از باشگاه‌ها قرارداد مالی با زنان دارند و به چشم دیدم و اسم نمی‌برم که قرارداد آنان در سال ۲ یا ۳ میلیون بوده است. این قراردادها ارزش بازیکنان را پایین می‌آورد. سقف قرارداد بازیکنان از لحاظ کیفیت را خود بازیکن مشخص می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=44334
  • 31 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.